1 Laatst bewerkt door Clara-Mauri (19-08-2009 19:19)

Onderwerp: hoe lang doen jullie over roosjes

Ik ben al enkele avonden roosjes aan het maken voor een bloemenpotje en echt goed kan ik dat niet dus ik deed rustig een uur of meer over eentje. Nu vandaag ging het plots super en had ik nog geen 10 min nodig voor

groetjes Carla

2

Re: hoe lang doen jullie over roosjes

Tja, weet eigenlijk niet. Iets van 5 min tot 10 min. ofzo? De ene keer gaat het vlotter dan de andere keer. Maarre....... wat zou er mis zijn met jouw roosjes? Ze zien er toch hartstikke goed uit!!! Mooie kleuren ook zo bij elkaar.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

H

4

nee het is het middelste en het onderste lichte. Dus ja ik zie het niet maar jij dus ook niet. Al

groetjes Carla

5

Ik kan niet goed zien of jij dat ook gedaan hebt. Maar als je de uiteinden van de blaadjes met een cone tool uitrolt, worden ze nog echter.

6

Hoe lang ik over een roosje doe, 1 minuut.  Ik gebruik nog een mal, vandaar. Wordt tijd dat ik ga leren ook zulke mooie rozen als jij te maken. Ze zien erg goed uit!!!!!!!!

7

het vouwen ben ik met paar minuten klaar, maar ja de voorbereiding is ook wel ff werk. (kleuren, uitrollen, uitsteken, randjes plat maken, bolletjes maken kegeltje) al met al dus wel kwartiertje denk ik per roos...

groetjes,
Marije