1

Onderwerp: Mag ik op zeer korte termijn(vr/za) je Lego ijsblokjesvorm lenen??

Hoi allemaal!

Voor een stoere, vandaag 10 jarig geworden jongen, mag ik een taart maken. Het onderwerp is Star wars en vooral Darth vader(slik?)

Nu ben ik gisteren ijverig begonnen aan een DV masker, maar nu vertelde zijn moeder me vandaag, dat hij niet zozeer iets heeft met de Star warsfilms, maar wel met Star wars Lego! Het masker wil ik wel gebruiken, was nl een heel werk tot nu toe, maar om het geheel toch een beetje Lego "touch" te geven, wil ik met melted candy nog een paar stenen bijmaken.

Wie oh wie kan me voor as vrijdag/zaterdag de Legoijsblokjesvorm lenen? Liefst natuurlijk uit de buurt van Haarlem? Dat zou geweldig zijn! Opsturen mag natuurlijk ook, dan betaal ik uiteraard de verzendkosten. Ik heb begrepen dat het door de brievenbus kan!

Ik hoop dat iemand met die prachtige weer achter de compu zit en reageert!
Alvast reuze bedankt!
Nicole uit Haarlem.

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

Re: Mag ik op zeer korte termijn(vr/za) je Lego ijsblokjesvorm lenen??

Hoi Nicole,

Ik heb de ijsblokjesvorm van lego, en ook de cakevorm van lego. Martijn kan hem eventueel  morgen (do) meenemen naar zijn werk in Badhoevedorp. Laat maar even weten of het nodig is. Ik moet wel ff checken of hij op de zaak is morgen!

Groetjes Patricia!

Hoi Patricia!

Wat leuk dat uitgerekend jij me uit de brand zou kunnen helpen?! Het zou super zijn, dus als je zou willen informeren of hij morgen op de zaak is, graag!
Laat het me nog maar even weten!
Groetjes en bedankt vd snelle reactie!
Nicole.

OK, ik mail je vanavond even!

5

Ik ben wel benieuwd hoe de vorm eruit ziet.. is er een plaatje van?

6

Een lego-ijsblokjes vorm?  Waar koop je die?

De vorm heb ik vandaag via de man van Patricia gekregen, super! Als je googled op lego ijsblokjesvorm, zie je wat ik bedoel.

De blokjes zijn bedoeld om water tot ijsklontjes te laten bevriezen, maar je kunt de vormen ook vullen met "melted candy" vd webshop, en dan in de koelkast laten uitharden. Dan heb je leuke gekleurde legoblokken van chocolade, die je op een taart kunt plaatsen. (zie ook mijn "lego voor Niels taart" in de parade).

De vorm is te koop via diverse webshops op internet.
Groetjes,
Nicole.

8

Je kan de blokjes ook maken met fondant. Ik heb de vorm gekocht in Legoland deze zomer. En heb het meteen even uitgeprobeerd omdat ik in september een legotaart ga maken.

Groetjes Elise