1

Onderwerp: Vullingen chocobom

Volgens mij gebruiken de meesten van jullie chocobiscuit voor de chocobom. Kan het ook met gewoon biscuit? En doen jullie, naast de chocovullingen, wel eens een frisse vulling erbij? En laatste vraag: zijn kitkats hoog genoeg voor een taartje van 7,5 cm hoog?

2

Re: Vullingen chocobom

Voor een echte chocobom moet je natuurlijk chocobiscuit hebben ;)
Maar je kan ook gewone biscuit maken, en daar cacao doorheen gooien (even zoekfuctie gebruiken voor hoeveelheid).
Ik doe wel vaak jam bij chcolade, kersenvlaaivulling of frambozenjam of iets dergelijks.

Kitkats weet ik niet, dat gebruik ik nooit.

Mijn website: Presentaart

3

Bedankt voor je reactie, Mascha. Iemand nog ervaring met de kitkats?

4

Hoi Miranda,

Ik heb toevalling afgelopen weekend een 'chocobom' gemaakt. Die heb ik wel van chocobiscuit gemaakt met als vulling slagroom met verse aardbeien. Ik heb wel de kitkats gebruikt en die kwamen bij mij prima uit.

Groetjes Esther

5 Laatst bewerkt door MirandaB (19-08-2009 19:50)

Luna schreef:

Hoi Miranda,

Ik heb toevalling afgelopen weekend een 'chocobom' gemaakt. Die heb ik wel van chocobiscuit gemaakt met als vulling slagroom met verse aardbeien. Ik heb wel de kitkats gebruikt en die kwamen bij mij prima uit.

Dat is ook een lekkere vulling, net wat frisser door de aardbeien! En bedankt voor je reactie. Dan weet ik dat de kitkats passen.;)