1

Onderwerp: pannenkoek

Ik dacht vandaag een taart te gaan bakken maar het werd een pannenkoek :( Het ding was echt zo plat als een dubbeltje en geen centimeter gerezen en dat met mix van de webshop! Maar het was mijn eigen stomme schuld. Ik had een kapsel in de oven staan en ging intussen vast het nieuwe beslag mixen. Maar dat heb ik nog zeker 10 minuten zo laten staan! en dat had ik nou niet moeten doen. Daarbij was de oven ook niet genoeg afgekoeld volgens mij en dat resulteerde in een wel heel plat kapsel. Hij ligt nu in de vuilnisbak want er was echt niks meer mee te beginnen. Goeie leer voor de volgende keer.

2

Re: pannenkoek

Oh wat jammer...

tochj moet het geen probleem zijn want ik doe dat heel vaak ...twee kapsels achter elkaar in de oven.
Maar ik mix het beslag wel eerst weer bijna 10 minuten opnieuw voor ik het 2e kapsel er in doe.

3

Ik doe dat ook wel vaker hoor! Veel mix maken en dan in tweeen bakken. De andere helft laat ik gewoon staan op mijn aanrecht (zonder opnieuw te mixen). Op het forum heb ik er ook meerdere gezien die dat doen dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

4

JAAA ik had het zelfde probleem net!!!! ook 2 kapsels achter elkaar hups de oven in..en de 2e was van binnen helemaal een grote bonk...tjah..ongaar...iets...... echt zonde...maarjah... daarna maar weer een nieuwe gemaakt haha. ik had het zo gedaan...

eerst de eerste er in... en dan 10 min voor dat die er uit kon de andere gemixt...10 min...  dus die heeft niet stil gestaan..maar dan zal het wel de temp. van de oven zijn geweest..