1

Onderwerp: Ik stel me ook even voor

Hallo dames en heren (alhoewel die er niet zo veel zullen zijn, denk ik)

Ik ben Bianka en kom hier nog maar net kijken (ook qua taarten bakken).
18-04-09 ben ik getrouwd met een hele lieve man. Veders hebben wij nog geen kinderen maar wel een hond die wel een beetje ons kindje is.

Ik ben Pedicure van beroep, en mijn hobbie is de hond (wordt hondenfokster) en natuurlijk zelf taarten maken, en nog een grote hobbie van mij is zelf groente en fruid telen.

Ik hoop hier veel dingen te leren, want tja ik kom nog maar net kijken. Maar wel heel leuk om dit soort dingen te ontdeken. Ik heb ook al mijn eerste echte taart gemaakt en ik moet zeggen hij is goed gelukt. Nu alleen vergeten om een foto te maken (dom).

Ik hoop dat ik voor 6 oktober een beetje meer het techniek onder de vingers heb want dan ga ik namelijk een taart maken voor mijn Opa en Oma die 60 jaar getrouwd zijn!
Dus even flink aan de bak!

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

2

Re: Ik stel me ook even voor

Hoi Bianca,

Welkom op dit forum. Er is hier heel veel te leren. Dus je bent op de juiste plek.
En oefening baart kunst.
Wat een leuke hobby's zeg! Het voordeel van een hondenfokster is dat die vaak van de schattige pups kunnen genieten.
Mijn ouders fokken rotweilers en blonde bouviers, en als we bij hun op bezoek gaan met onze kids, is er meestal wel een nestje.
Ideaal speelgoed voor de kids.
Wat voor hond heb je?

Veel bakplezier.

3

welkom op dit leuke leerzame forum en veel bak plezier!!

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Welkom op de forum Bianka :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

5

hahah bedankt dames, voel me nu al helemaal thuis! :)