1

Onderwerp: Ik stel me ook even voor

Hallo dames en heren (alhoewel die er niet zo veel zullen zijn, denk ik)

Ik ben Bianka en kom hier nog maar net kijken (ook qua taarten bakken).
18-04-09 ben ik getrouwd met een hele lieve man. Veders hebben wij nog geen kinderen maar wel een hond die wel een beetje ons kindje is.

Ik ben Pedicure van beroep, en mijn hobbie is de hond (wordt hondenfokster) en natuurlijk zelf taarten maken, en nog een grote hobbie van mij is zelf groente en fruid telen.

Ik hoop hier veel dingen te leren, want tja ik kom nog maar net kijken. Maar wel heel leuk om dit soort dingen te ontdeken. Ik heb ook al mijn eerste echte taart gemaakt en ik moet zeggen hij is goed gelukt. Nu alleen vergeten om een foto te maken (dom).

Ik hoop dat ik voor 6 oktober een beetje meer het techniek onder de vingers heb want dan ga ik namelijk een taart maken voor mijn Opa en Oma die 60 jaar getrouwd zijn!
Dus even flink aan de bak!

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

2

Re: Ik stel me ook even voor

Hoi Bianca,

Welkom op dit forum. Er is hier heel veel te leren. Dus je bent op de juiste plek.
En oefening baart kunst.
Wat een leuke hobby's zeg! Het voordeel van een hondenfokster is dat die vaak van de schattige pups kunnen genieten.
Mijn ouders fokken rotweilers en blonde bouviers, en als we bij hun op bezoek gaan met onze kids, is er meestal wel een nestje.
Ideaal speelgoed voor de kids.
Wat voor hond heb je?

Veel bakplezier.

3

welkom op dit leuke leerzame forum en veel bak plezier!!

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Welkom op de forum Bianka :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

5

hahah bedankt dames, voel me nu al helemaal thuis! :)

Wij hebben een zwitserse witte herder, binnen kort komt er een teefje bij (uit het buitenland, voor nieuw bloed hier in NL en omstreken). Dus we gaan het nog druk krijgen. We nodigen ook buurt kinderen uit om te kijken naar de pups omdat we zelf nog geen kids hebben, zodat ze er wel aan wenen.

Dus ja zat hobbies :) drukke dame ;)

Witje dus joun ouders ook helemaal gek van honden, druk hoor fokken, wat er allemaal wel niet bij komt kijken, vergissen mensen zich nog wel eens in. Maar doe het echt omdat ik van het ras hou en ik wil zorgen voor fris bloed en wat min puntjes die er helaas in gefokt is er uit te krijgen. Ik fok namelijk ook voor begeleide honden dus vandaar.

Groetjes Bianka

6

Witte herder? Ach, die hebben wij tot een paar jaar geleden gehad.
Zo lief, en zacht karakter. Alleen beetje snel bang was ze.
Misschien dat we nog eens een witte herder nemen.

Mijn ouders hebben een grote boerderij, en een groot weiland waar de honden heerlijk kunnen rennen.
Dus die hebben veel ruimte, en dat moet je ook wel hebben, als je meerdere honden hebt.

7

mm ja je moet wel ruimte hebben, maar heb je dat niet dan kan je dat altijd oplossen door veel met ze te doen (moet je sowieso ookal heb je veel ruimte thuis of een grote tuin, maar das mijn mening ;))

Tja en wil je ooit een witje, kan je over een poos bij mij terecht haha :)

Ja dat zijn de minpuntje van de witte herder, sommigen kunnen nogal angstig aangelegt zijn en daar moet je goed mee over weg kunnen om geen angst hondje te krijgen. dat is 1 groot ding dat ik er uit wil hebben, het ervelijke deel dan, de rest ligt natuurlijk aan de opvoeding. Meeste hondjes die niet gevloelig zijn voor angst zijn vaak wel wat dominanter dus daar moet ik dan ook weer een midden weg in vinden. tja het is wat fokken, tja als fokkers neem jij de taak om die keuze te maken he. Ik kan er wel eeuwig over door kleppen maar dit is geen honden form maar het taarten bakken dames (en heren) haha dus ik stop

Groetjes Bianka

8

Hai Bianka,
Jij ook hier?!

Leuk dat je voor je opa en oma de taart gaat bakken.
Succes!

Groetjes Yvon

Groetjes Yvon