1

Onderwerp: dummie bekleden en dan?

als je een dummie met fondant hebt bekleed,en dan een poosje voor de "leuk"wilt laten staan,kun je hem dan inspuiten met iets om hem mooi te houden?

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: dummie bekleden en dan?

Dat hoeft niet hoor, hij kan wat stoffig worden en/of uiteindelijk verkleuren, maar op zich blijft-ie prima.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

oh,ok,dank je,ik dacht misschien met lak of zo?
maar dat hoeft dus niet

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

wordt idd wel stoffig, maar misschien past ie onder een stolp?

5

ik wil een bruidstaart maken,om wat dingen uit te proberen,dus dat zal niet gaan,maar hij past dan denk ik wel in mijn servieskast,staat hij toch achter glas :D

6

Ik heb dummies ook in een kast staan met glasdeurtjes. Als ze niet in de zon staan gaat het prima. Je kunt eventueel pearl lustre spray gebruiken voor een mooie glans, maar voor de houdbaarheid hoeft dat niet.

Groetjes, Elly

7

karla schreef:

ik wil een bruidstaart maken,om wat dingen uit te proberen,dus dat zal niet gaan,maar hij past dan denk ik wel in mijn servieskast,staat hij toch achter glas :D

misschien een grote glazen vaas op z'n kop?

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)