Onderwerp: Ajax
Voor een buur jongetje deze Ajax taart gemaakt, toe ze hem kwamen ophalen kregen papa en hij kippevel:D:lol:

Naturel taart, gevuld met een laag zwitserse room en een laag chocolade mouse
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ajax
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een buur jongetje deze Ajax taart gemaakt, toe ze hem kwamen ophalen kregen papa en hij kippevel:D:lol:

Naturel taart, gevuld met een laag zwitserse room en een laag chocolade mouse
wat ontzettend leuk gedaan! Die zijkant is ook leuk zo
Leuk gedaan!
Hele leuke taart...:Y
weer eens een andere versie van een Ajax taart 
Leuk gedaan zo met die zijkant 
Origineel om die zijkant zo te doen. Zo heb ik ze nog niet voorbij zien komen! Leuk hoor! (Ookal kom ik dan uit het zuiden en ze hier voornamelijk fan zijn van een andere club!)
Wat ik me afvroeg bij de Ajax taarten.. hoe krijg je dat logo zo op de taart??? Moet in oktober ook een Ajax taartje maken maar vraag me toch echt even af, hoe jullie dat doen.
Mag ik de tip!!
Origineel om die zijkant zo te doen. Zo heb ik ze nog niet voorbij zien komen! Leuk hoor! (Ookal kom ik dan uit het zuiden en ze hier voornamelijk fan zijn van een andere club!)
Ik heb hem wel eens hier op het forum gezien, weet alleen niet meer van wie
Wat ik me afvroeg bij de Ajax taarten.. hoe krijg je dat logo zo op de taart??? Moet in oktober ook een Ajax taartje maken maar vraag me toch echt even af, hoe jullie dat doen.
Mag ik de tip!!
Logo uitprinten en dan op je taart leggen, met een speld het logo op je taart prikken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ajax