1

Onderwerp: MMF kleuren??

Hallo!
heb gister mijn eerste taart bekleed met MMF,had het al een paar dagen eerder gemaakt,en gister gekleurd,maar nou is mijn vraag,wanneer kleuren jullie dat spul?
Als je het aan het maken bent,of als het al klaar is.Ik vond dat het moeilijk erdoorheen te kneden was,toen leek het redelijk gelukt,maar toen ik het uitrolde,leek het een beetje gemarmerd!!!En ik bleek niet genoeg te hebben om ook de zijkanten te bekleden,toen alleen maar de bovenkant en de zijkanten besmeerd met botercreme(MMM,lekker!!)
Heb een bestelling gedaan in de webshop,zit met smart te wachten,ook nog een nieuw bakblik,dus dat duurt wat langer!!
Heb de foto naar Marianne gemaild,hoop dat ze hem gauw hier neer zet!!
groetjes Darlene

2

Re: MMF kleuren??

Het schijnt het makkelijkste te gaan als je het hele kleine beetje water wat je bij de marshmellows doet alvast kleurt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Darlene Visser schreef:

Heb de foto naar Marianne gemaild,hoop dat ze hem gauw hier neer zet!!
groetjes Darlene

Ik heb het adres waar de foto staat naar je toegemaild, zodat je zelf een topic in Show Off kan maken (da's leuker dan dat ik dat doe ;))maar krijg de melding dat de mail (nog) niet bezorgd kan worden??

Als je nou met dit adres een topic maakt, en het in show off wel tussen [img]en[/img] zet, kan iedereen 'em bewonderen :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto=UUTSBN7P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik doe het kleuren, zodra de mm uit de magnetron komt samen met een klein beetje water en dit dan bij de poedersuiker toevoegen.

5

ik denk dat je het ook makkelijker kunt kneden en kleuren als je een bolletje een paar seconden in de microgolf (= magnetron) zet.