Onderwerp: mijn eerste echte bruidstaart!!!!!
Ja, het is een feit! Ik heb een heuse bruidstaart mogen maken en ook nog op locatie mogen opbouwen! Ik was best zenuwachtig, maar het is helemaal goed gekomen!
Ik heb wel nachtdienst gedraaid hoor! Ik lag pas om 05.00 uur in bed en mijn kindjes kropen om 06.00 uur uit hun bedjes en hebben niet meer geslapen. Ik heb dus maar 1 uurtje geslapen. Vervolgens de hele ochtend bezig geweest met inkopen doen, daarna de kids naar een vriendin gebracht en toen met een andere vriendin naar Rotterdam om de taart weg te brengen en op te bouwen. Pfft, ik was kapot!
Komt ie:
De bruid en bruidegom waren er heel blij mee en vonden de taart prachtig! Ze hadden het zelf uitgekozen. Het is er eentje van Dunya's taartenattelier. Alleen wilden ze ronde taarten ipv harten en de kleuren fucshia, zwart en wit! Vullingen: 2 taarten met kersenjam/vlaaivulling en vanillecreme en 2 met aardbeienjam/vlaaivulling en vanillecreme. Er was ook een klein bewaartaartje van 15 cm. Die stond in de schaal met allemaal tulle eromheen Ze zouden zelf voor een toppen zorgen die dus op het kleine taartje zou komen, maar dat waren ze vergeten. Ik vond het wel jammer, want nu was het best wel een kale taart vond ik, maar al met al ben ik toch tevreden
Groetjes en bedankt voor het kijken!
Patty
http://patty77.mijnalbums.nl/