Onderwerp: Rood/witte bruidstaart (dankzij Glashill)
Hallo dames,
eind januari kreeg ik een mailtje van een bruidspaar dat eigenlijk een taartje bij Glashill (oftewel Jac) wilde bestellen voor 7 augustus, maar ja dat is een populaire datum om te trouwen en dus had Jac al een opdracht staan.
Jac heeft toen een oproep gedaan bij Bakken voor anderen, maar die heb ik nooit gezien tot ik dus een mailtje kreeg van het aanstaande bruidspaar (en later een mailtje van Jac om te zeggen dat ze een bruidspaar mijn emailadres had gegeven)
En vandaag was dus de dag om de taart af te leveren. Ik weet in ieder geval zeker dat ik volgend jaar geen opdrachten meer aanneem in de zomervakantie. Ten eerste is het niet handg met een zoontje van vier om je heen (maar die mocht gelukkig een paar uurtjes met de buren mee naar het strand) en ten tweede bestaat de kans dat het erg warm is in de zomervakantie en dan is taarten maken helemaal geen leuke hobby.
Dit is in ieder geval het resultaat geworden. Alle drie de taarten zijn gevuld met botercreme, verse frambozen en frambozenjam.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
Groetjes,
Kirsten
Kirsten