1

Onderwerp: Oven voorverwarmen?

Hallo

Jawel, ik ga (eindelijk) beginnen.
Alles staat klaar, rest mij nog een vraag.... ik heb een heteluchtoven, moet ik die nog voorverwarmen.
Normaal doe ik dat eigenlijk niet, maar wil dit wel doen zoals het "hoort"!

Alvast bedankt!

Groetjes Melanie

2

Re: Oven voorverwarmen?

ik doe het zelf nooit, dan loopt de temperatuur geleidelijk op...ik bak wel altijd wat langer dan aangegeven staat (10 minuutjes ofzo)

maar then again...misschien dat anderen het wel doen :)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

3

Hoi Dorien,

Bedankt voor je reactie!
Ik zat net te denken: weet je wat ik probeer het gewoon :-)
Maar als het niet lukt, is 't dikke pech, want m'n eieren zijn op :-(

Maar goed, 't is nu zo lekker rustig, kind slaapt, hond ligt op 1 oor (eindelijk, zucht), man aan 't werk dus kan lekker niet op m'n vingers kijken...... Ideaal :-)

groetjes Melanie

4

Zo he, ik geloof dat ik nog nooit zo'n mooi beslag heb gezien :-)
Staat nu in de oven.... erg benieuwd.

Had de hoeveelheden aangehouden voor een vierkante vorm van 20x20, maar ik had veeeel te veel. Oke, veeeel te veel is wat overdreven, maar had wel wat minder gekund. Maar goed.

Ook moet ik maar eens gaan kijken voor een andere mixer, want heb nu een handmixer en dat is 1: behoorlijk hard werken ;-) en 2: hij werd wel erg warm na 6 minuten mixen op de hoogste stand :-(

groetjes

5

hopelijk gaat ie goed :D

ik heb het eerste half jaar ook gewerkt met een handmixer...sinds ik met mijn verjaardag een kennie gekregen heb wil ik echt niets anders meer, die is echt super!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl