1

Onderwerp: 1 persoonstaartjes.

welke bakvormen gebruiken jullie, Ik moet er 175 maken en ben even kijken hoe ik dat het makkelijkste kan doen. Heb wel een bakvor gezien waarmee ik 16 in een keert kan maken maar niet in nl.
mischien heeft iemand een beter idee of weet waar ik deze vorm kan kopen in nl.

bedankt.

2

Re: 1 persoonstaartjes.

de taartenfee heeft deze: http://www.detaartenfee.be/winkel/images/foto/UC00004.jpg

3

pfff 175.. das veel zeg! wat een werk!
maar idd, deze bakvorm is er goed voor.

4

Bovenstaande bakvorm heb ik ook maar ik heb pas bij zeeman voor 75 cent per stuk  2 verschillende maten rvs bekers gekocht. Een maat heb ik al gebruikt maar die was net te groot voor 1 persoonstaartjes. Die andere maat is wel geschikt voor 1 persoonstaartjes.

5

dat is een idee, Nel!

Groetjes, Dorothea.

6

Volgens mijheeft Ellen in Donderen ook bovenstaande bakvorm.

7

Kun je niet een aantal grote taarten bakken en daar dan kleine taartjes uitsteken?

8

ik heb de bakvorm gekocht, ik ga ook kijken voor de rvs bekers dat ik daar niet aan heb gedacht. bedankt voor jullie reacties.
en inderdaad 175 is heel veel ben ook benieuwt tot de hoeveelste ik het nog leuk vindt hahahahaha.

9

esspijk schreef:

Kun je niet een aantal grote taarten bakken en daar dan kleine taartjes uitsteken?

Dat heb ik een keertje gedaan,maar da's geen succes: Omdat de zijkanten dan niet glad zijn is het echt een hels karwei om ze een beetje strak af te werken :nooo

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10 Laatst bewerkt door esspijk (07-08-2009 22:14)

Adrienne schreef:
esspijk schreef:

Dat heb ik een keertje gedaan,maar da's geen succes: Omdat de zijkanten dan niet glad zijn is het echt een hels karwei om ze een beetje strak af te werken :nooo

Aha, dat wist ik niet. Goed om te weten! Zeker als je er 175 moet gaan maken!!!

11

En cupcakes of petitfours? 175 zijn er nogal wat. Of denk ik nu te simpel?

If life gives you lemons, make lemoncurd.