1 Laatst bewerkt door Sandra2504 (04-08-2009 07:43)

Onderwerp: Cupcake hulp..Papiertje laat los..

Ik heb nu al een aantal keer cupcakes gebakken (met mix uit de shop, of een pak uit de winkel) maar elke keer als ik ze bewaar en de volgende dag er 1 pak, (zitten in een koektrommel zeg maar) dan zijn de papiertjes er helemaal van af aan de zijkanten..?
Het laat gewoon helemaal los zeg maar..

Hebben jullie dat ook wel eens? En zo ja, wat doe je er tegen!
ik wil voor wesley zijn verjaardag, alvast cupcakes gaan maken, decoreren en invriezen, maar goed...straks laten die ook allemaal los, en dat vind ik zo zonde..

ik hoor graag tips!

Bedenk ineens dat hij misschien wel verkeerd staat, en bij bakken hoort..zo ja dan mag hij verplaatst worden hoor :D

2

Re: Cupcake hulp..Papiertje laat los..

Dit bericht staat in de verkeerde topic, ik heb je even gemeld.

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

heb je de zoekfunctie al geprobeerd er zijn hier verschillende vragen over geweest.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

chanttie57 schreef:

heb je de zoekfunctie al geprobeerd er zijn hier verschillende vragen over geweest.

sorry heb ik nog niet gedaan!

5

Sandra2504 schreef:
chanttie57 schreef:

sorry heb ik nog niet gedaan!

Geeft niet hoor, komt misschien een beetje bot over, maar dacht tipje!! :lol: Succes!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

thanks, heb al hoop gelezen ga me er even in verdiepen wat voor mij werkt :D