Onderwerp: waarmee uitsteken middendeel taart voor op etagere?
Hoi,
ik weet niet zo goed waarmee ik het middendeel van de taarten moet "uitsteken" om ze uiteindelijk op een etagere te kunnen plaatsen.
Hoe doen jullie dat?
Groet,
Esther
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waarmee uitsteken middendeel taart voor op etagere?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
ik weet niet zo goed waarmee ik het middendeel van de taarten moet "uitsteken" om ze uiteindelijk op een etagere te kunnen plaatsen.
Hoe doen jullie dat?
Groet,
Esther
Kun je hier een plaatje plaatsten van de etagiere die je bedoeld?? er zijn zoveel verschillende en ook werken ze allemaal anders..
Hoi Belinda,
het is de etagere van de webshop, zie de link hieronder: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=829
Bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Esther
Kan je die borden niet los maken? anders zou je een taart op een plateau kunnen leggen en dan de stok er door het midden van de taart duwen dan bord taart stok er doorheen etc.
Hoi,
Ik heb laatst een 3 laags gebruikt. Gaatje in het vetvrije karton geknipt en e opening zit precies in het midden, dus goed meten en met een mesje een opening gemaakt. Ging goed maar ik had het zweet op de rug staan.......vind het niet echt een makkelijke standaard, heb hem ook nog eens in de kofferbak zitten in zijn geheel vervoerd met manlief achter het stuur.........zijn er andere die nog tips hebben voor deze standaard ????? Groetjes Kiki
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waarmee uitsteken middendeel taart voor op etagere?