1

Onderwerp: Waarschijnlijk de zoveelste vraag over......

het maken van een chocolade taart met de chocolade biscuit mix van de webshop.  Heb al enige uurtjes het forum afgespit maar kan het op de 1 of andere manier niet vinden.
Bij deze alvast sorry!!!!!!!

Ik wil weten of ik de verhoudingen aan kan houden zoals in de tabellen links voor de chocolade biscuit mix. Of kan iemand mij helpen aan de verhoudingen voor een ronde vorm van 20 cm en 27,5 cm of hoe ik dit uit kan rekenen. Gelden voor de blanda vormen eigenlijk dezelfde verhoudingen???

Sorry voor deze vraag maar mijn dochter wil voor d'r verjaardag (17 augustus) dolgraag een chocotaart en ik wil dus deze week wat gaan proberen zodat het op de grote dag goed gaat!!

Alvast bedankt voor de tips/adviezen hierover.

Groetjes Esther

Re: Waarschijnlijk de zoveelste vraag over......

kijk eerst even hier

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=62815

verder blijven verhoudingen natuurlijk verhoudingen, dus dat is altijd hetzelfde.

ik zou voor een 20cm 3eieeren nemen en voor 27,5cm zou ik 5 ei nemen, of bij allebei nog een ei erbij.

maar een vraagje, ik neem aan dat de bereiding op de verpakking staat, dus dan weet je toch dat de verhouding niet hetzelfde is als bij normaal biscuit? of bedoelde je dat niet?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

bedankt Tirza,

Daar had ik idd ook al gekeken en zien staan van 1 ei, 83 mix en 19 ml water, maar voor wat voor vorm is dit dan? Ben nog een beginnerling dus moet er echt even inkomen

Groetjes Esther

met wat je hierboven hebt beschreven kun je de verhouding uitrekenen. voor 24 tot 26cm rond heb je 4 eieren nodig, dus dan de rest ook keer 4. ik zou dus voor 27,5 5eieren gebruiken en voor 20 3eieren, snappie?

groetjes Tirza     

5

ok nu ga ik het een beetje snappen (geloof ik!!!)
Ik ga morgen maar even wat proberen en hopen dat het lukt

Nog bedankt voor je hulp Tirza

Groetjes Esther

graag gedaan! ;)

groetjes Tirza