Onderwerp: Mijn tweede bruidstaart...
Hij is nog lang niet perfect, maar al doende leert men zeg ik maar zo....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn tweede bruidstaart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is nog lang niet perfect, maar al doende leert men zeg ik maar zo....
je roosjes zijn fantastisch en ik vind die kleur van die strikjes en kraaltjes onwijs gaaf!
wat een mooie roosjes zeg. echt super.
mooi gedaan hoor...
Zeker mooie rozen, goed hoor, zeker voor een 2e bruidstaart maarre je hoeveelste taart in totaal???????
nou ik vind hem prachtig echt waar.
Je roosjes, wauw zo hoop ik ze ook eens te krijgen
mooi roosjes zeg hoe krijg je die zo groot heel mooi
mooi gedaan hoor!!!
Goed gedaan, ziet er prachtig uit en wat een mooie rozen.
Zeker mooie rozen, goed hoor, zeker voor een 2e bruidstaart maarre je hoeveelste taart in totaal???????
Dank je wel....Het is mijn 19 de taart...Bij de volgende ga ik zeker de hoogte bijstellen, de bovenste taart is te hoog naar mijn zin, volgende keer snij ik er een stukje af voordat ik hem bekleed, is mooier denk ik.
ik vind m erg mooi!
prachtige rozen, en een erg mooie kleur roze
Hele mooie rozen!!
Gaaf he, mooie roosjes ook!!!
schitterend. petje af hoor!!!
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Mooi gemaakt en prachtige rozen!
prachtig hoe maak je die kraaltjes is dat met royal icing of gewone icing
Ik ben nog een beginner
prachtig hoe maak je die kraaltjes is dat met royal icing of gewone icing
Ik ben nog een beginner
Dank je! Die kraaltjes, zijn geen kraaltjes, maar een hele fijne slinger, gemaakt met de molds van First Impression. Het is gewoon fondant......
heel mooi!
1 klein puntje kritiek.....de foto zelf
je mag zo'n mooie taart wel in een spotlight zetten
nee hoor, bedoel er alleen mee te zeggen dat het jammer is dat de foto wat "donker"is, maar je ziet duidelijk dat het een mooie taart is!
Jose...Ik weet wat je bedoelt! Ik had mijn camera op automatisch flitsen gezet, maar schijnbaar vond ie het niet donker genoeg, want hij flitste geen enkele keer. Ik had geen tijd meer om hem op handmatig in te stellen, want het bruidspaar moest al wachten, omdat ik vrij laat was vanwege file Dus ik heb niet anders....ik weet ook niet of de fotograaf er nog foto's van heeft gemaakt.....
Nou super zeg!!!!!! En die bovenste vind je zelf te hoog maar ik denk niet dat een bruidspaar daar naar kijkt, die kijken natuurlijk alleen verliefd naar elkaar
Jeetje laura je 2 de!
Wat een plaatje zeg.
Niet perfect? Wat is hier mis aan dan? Ik zie een superchique strakke bruidstaart! Geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn tweede bruidstaart...