Onderwerp: Tirza/Bien schoentjes taart
Bij Bien heb ik een tijdje terug de schoenmalletjes gekocht. Heb de taart van Tirza een beetje als inspiratie gebruikt, die vind ik zooooo gaaf!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tirza/Bien schoentjes taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij Bien heb ik een tijdje terug de schoenmalletjes gekocht. Heb de taart van Tirza een beetje als inspiratie gebruikt, die vind ik zooooo gaaf!!
Leuk al die schoentjes.
in 1 woord prachtig
Prachtig gemaakt...:thumb:
Super mooi!
Prachtig, daar zal de ontvanger wel blij mee zijn!
ziet er super uit !
Wat leuk gedaan!!
Heel leuk...
Mooi gedaan! Die mal werkt perfect zo te zien!
Mooi gedaan zeg! WOW
wahaha ik scan de titels van de parade: zag ik daar nou mn naam staan?
wat leuk! leuk he die schoentjes! echt superleuk resultaat met die verschillende kleurtjes!
lmooie taart
heel mooi taartje ... even een vraagje dat prachtige lint mag ik vragen waar je die vandaan hebt ?
Mooi hoor !!!!
heel mooi taartje ... even een vraagje dat prachtige lint mag ik vragen waar je die vandaan hebt ?
Ik ben in het voorjaar op vakantie geweest naar Amerika, Orlando. Daar hadden ze in een knutsel winkel (Jo-Ann) en in de Wal*Mart allerlei soorten linten. Van de Disney prinsessen en fairies tot aan Spongebob en Dora toe. Ik heb toen gelijk ingeslagen. Ik weet niet of de Jo-Ann inmiddels verscheept naar Europa? Maar ik zal zo eens even Google-en
Groetjes,
Sandra
Moooooooooooi!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tirza/Bien schoentjes taart