Onderwerp: voor jullie geplaatst: orchard boekjes
VANWEGE WAARSCHUWING VAN ORCHARD BETREFFENDE DE PRIVACY RECHTEN OP DE BOEKJES VERWIJDER IK PER DIRECT DE BOEKJES VAN PICASA
dd 18-2-2011
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » voor jullie geplaatst: orchard boekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
VANWEGE WAARSCHUWING VAN ORCHARD BETREFFENDE DE PRIVACY RECHTEN OP DE BOEKJES VERWIJDER IK PER DIRECT DE BOEKJES VAN PICASA
dd 18-2-2011
Geweldig! Bedankt dat je hem met ons wilt delen!
Groetjes Nicolette
Laat ik nou net de lace flowers in huis hebben, dank je!
ik hoop morgen boekje 13 te doen en boekje 15 volgt als ik de ontbrekende pagina's heb.
kan hem alleen niet downloaden
maar goed dan kijken we gewoon op de site hier
je kan binnen picasa aan geven dat je je foto's wil beveiligen tegen downloaden. Dat moet je dan even aanpassen en dan kunnen we de foto's binnenhalen
oh, kunnen jullie de foto's niet downloaden? Ik had het zelf geprobeerd en toen lukte het wel, ik zal eens kijken bij de instellingen....
ik heb nu zelf geprobeerd en ik kan ze wel downloaden; ook heb ik in de instellingen iets aangepast; wie kan het even proberen of het nu wel werkt????
Had het gister al even geprobeerd, maar toen lukte het inderdaad niet. Maar nu wel!! Super bedankt!
Super Dot dat je het wilt delen met ons!
Ja, nu kan ik hem wel downloaden! dank je wel!
Dank je wel voor het delen. Super!!
bedankt! Er staan hele gave dingetjes iN!!
Ik begin maandag weer te werken. Ik zal de resterende paginas dan scannen en voor je mailen. Bedankt voor het plaatsen op Picasa. Scheelt mij echt heel veel mailen. Ik was op vakantie en al weer een box vol aanvragen.
Ik heb 3 boeken van Orchard. Wanneer ik tijd heb zal ik je die andere mailen. Volgens mij ontbreken ook een paar paginas van die.
makkelijk toch zo, die samenwerking? jij het een, ik het ander.
Maar de boekjes 11 en 13 zijn bij mij nu compleet zoals ze hierboven in de link staan. Alleen boekje 15 niet, ik heb je het ook gemaild. Dat zijn toch ook de boekjes die jij hebt?
top! super zeg! Bedankt!
Ik heb orchard products book 1.
Ik zal hem scannen en naar je mailen
Ik vind dit een fantastisch initiatief. Bedankt!
Krijg bestanden niet naar je gemaild. Bestanden zijn te groot. Ik probeer het morgen nog eens.
Of jouw mailbox kan zulke grote bestanden niet aan of je mailbox zit vol. Kan je kijken wat de maximale bestandgrootte is die ik naar je kan versturen?
ik heb je gemaild!
In het eerste berichtje is de link voor boekje 1 bijgevoegd, met dank aan Grima voor het inscannen.
update 11-8
Orchard boekje 15 is geplaatst!
leuk zeg,thanx
Pat Ashby die de orchard boekjes heeft geschreven heeft ook een uitgebreider boek geschreven over sugarcraft. Je kan dat boek hier vinden:
http://picasaweb.google.com/bertaking/Sugarcraft#
Afijn, deze link werkt niet meer.
Te gek zeg, dankje.
Nu weet ik eindelijk wat je kan met de cutters uit boekje 13.... Ik zie ze steeds hangen in Ridderkerk, moet er altijd even aanzitten maar had geen idee wat ik ermee moest.
Volgende keer misschien toch maar kopen dan.
superbedankt!! leuk zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » voor jullie geplaatst: orchard boekjes