1

Onderwerp: chocoladefondant

mijn man heeft zelf een gebakkraam en besteld zijn grondstoffen bij Grobak, daar haal ik dus ook mijn fondant.
maar als ik daar opgeef pettinice chocoladefondant dan kennen ze dat niet, terwijl het hier wel in de webshop staat.
hoe zit dit en waar kan ik het dan wel bestellen (tegen inkoop voor de gebakkraam)
Grobak heeft wel chocoladebruin fondant, maar de chocoladefondant smaakt toch ook echt naar chocolade, neem ik aan??

groeten miranda

Re: chocoladefondant

kennen zij het ook niet onder de naam bakels? volgens mij is dat de overkoepelende naam van pettinice.
cakesupplies.nl is  groothandel van deleukstetaarten.nl misschien kan je man zich daarbij inschrijven? weet het niet zeker, maar lijkt dat dat moet kunnen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

De chocolade fondant smaakt naar chocolade :P  Ik meng hem altijd wel 1 op1 met marsepein anders kun je het niet gebruiken om te bekleden hoor! Dan is het veel te stug.  Ik kan je niet helpen of je het ergens anders nog kan bestellen.
Dat weet ik helaas niet.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

ik vind trouwens chocolade fondant niet altijd naar choc smaken, zoals die van ballina, ik herken daar de choc niet in. die van pettinice wel, die is heerlijk

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

misschien de regalice chocofondant?

6

bedankt voor de tips, nu weet ik in ieder geval dat het dus WEL naar chocolade hoort te smaken.

7

Carina schreef:

De chocolade fondant smaakt naar chocolade :P  Ik meng hem altijd wel 1 op1 met marsepein anders kun je het niet gebruiken om te bekleden hoor! Dan is het veel te stug.  Ik kan je niet helpen of je het ergens anders nog kan bestellen.
Dat weet ik helaas niet.

hihi wat grappig dat het zo verschillend kan werken...
ik gebruik de chocofondant van bakels zo uit de emmer en ik bekleed er zonder te mengen taarten mee...vindt het super fijn om mee te bekleden....
zo zie je maar...

Vind de smaak trouwens ook heerlijk chocolade smaak...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

mirandagons schreef:

mijn man heeft zelf een gebakkraam en besteld zijn grondstoffen bij Grobak, daar haal ik dus ook mijn fondant.
maar als ik daar opgeef pettinice chocoladefondant dan kennen ze dat niet, terwijl het hier wel in de webshop staat.
hoe zit dit en waar kan ik het dan wel bestellen (tegen inkoop voor de gebakkraam)
Grobak heeft wel chocoladebruin fondant, maar de chocoladefondant smaakt toch ook echt naar chocolade, neem ik aan??

groeten miranda

Dit vroeg ik me dus ook af........ Ook bij de leverancier waar ik alle producten bestel konden ze deze niet vinden. De vertegenwoordiger heeft zelfs contact opgenomen met Bakels. Ik kan het natuurlijk ook via cakesupplies bestellen, en dat ga ik nu ook doen, maar `t was wel makkelijk geweest als ik alles bij hetzelfde bedrijf kan bestellen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook