1

Onderwerp: grotere letters (tappits?)

Ik heb nu 2 soorten letters de rechte en de schuine tappits (hoofdletter en kleine letter).

Zijn er ook grotere letters te vinden (heb wel hele grote koekuitsteek letters maar vaak te groot voor op een taart.

iemand ideeen?

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: grotere letters (tappits?)

Je hebt de funky tappits. Groot en klein. Dan heb je die nog van wilton, die zijn iets kleiner als de metalen uitstekers van van de HEMA
Daarnaast kun je evt ook iets uitprinten en dan in een hoesje doen en dan met icing 'overtrekken'
Succes

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Carina, bedankt voor je antwoorden. Dat met icing is (nog) niet aan mij besteed, ik heb het nu 2x geprobeerd maar alles loopt uit, of t komt de spuitzak niet uit, ik kan er nog niet zo veel mee

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

Onlangs een workshop gevolgd bij Marianne in het Westland, de tappits lukken nu prima! dankzij de goeie uitleg van haar.
Maar ik krijg het nog wel wat warm hoor als ik wat probeer hihihi

groetjes Astrid

5

Je kunt letters ook puzzelen, dus printje maken van een leuk lettertype, in een insteekhoesje, andere uitknippen en namaken maar!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Bij de Xenos hebben ze een bakblik met daarin GROTE letters, heb ze net gekocht, zijn wel erg groot maar voor die prijs heb ik ze toch meegenomen. Succes gr kiki

7 Laatst bewerkt door Joyce84 (03-08-2009 17:04)

Iemand een fotootje van de xenos uitsteker toevallig O-)

Dille en Kamille heeft losse letters (ook bij elkaar in een doos), zijn ongeveer 6,5 cm groot. Wellicht wat groot voor een taart, maar erg leuk als koekjes (zie ook Peggy Porschen boek), taart en decoratie verkoopt ze ook