Onderwerp: Waar leuke winkel?
Hoi ik ben een beginner hier.
En ben op zoek naar leuke winkeltje waar je veel taarten bakspullen kunt kopen.
Waar moet ik wezen...woon trouwens in het Almere (redelijk centraal innederland)
Groetjes Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar leuke winkel?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi ik ben een beginner hier.
En ben op zoek naar leuke winkeltje waar je veel taarten bakspullen kunt kopen.
Waar moet ik wezen...woon trouwens in het Almere (redelijk centraal innederland)
Groetjes Natascha
Wil je echt een winkel waar je naar binnen kan lopen?
Klik anders hier links eens op webshop!!
Owww zocht al waar ik het geplaast heb, beetje verkeerd gegaan dat hij nu in deze topic staat.
Heb gisteren het 1 en ander besteld in de webshop, maar zou graag naar een winkel willen.
Kennen jullie een leuk adres?
Natascha
hier staan er een aantal
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57340
je kunt kijken op infotaartje.nl
en ik ga je topic verplaatsen. dit heeft natuurlijk weinig te maken met bekleden
[move]
bedankt, ga daar is kijken
Yona, de winkel van hier is niet ver rijden ik woon in Lelystad en dat is prima te doen naar Wormer en ik ga af en toe naar Hoorn. Is maximaal een uur rijden.
Groetjes ~Marielle
Het is dus ook echt een winkel waar je kunt kijken...heb er gisteren wat via de webshop bestelt.
Maar snuffelen is nog leuker
In almere zelf zit ook een klein winkeltje. Op het industrie terrein bij Markerkant. vanaf de hogering Markerkant op rijden, Rechts, gelijk weer rechts, dan de eerste links en gelijk rechts, aan je linker hand zit het dan. Ben de naam kwijt van die winkel. Het zit bij Esthers bruidsmode en vlakbij van rhenen sport.
Ze hebben daar wat spulletjes en je kan daar lekkere mix halen.
Succes!
Ik heb het adres gevonden!
Gekopieerd van de site :
U bent van hart welkom in onze winkel aan de Markerkant waar wij verschillende
taartdecoratieartikelen en ingredienten verkopen.
Ons adres:
Party and Cake Deco
Ter attentie van: Customer Care
Markerkant 1203-07
1314 AJ Almere
Nederland
thepartydecorator.nl
Succes he!
edit door Nathalie: de link naar de andere winkel is verwijderd: zie de regels van het forum
# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
Bedankt, sorry dat hierdoor de regels overtreden zijn.
dat maakt niets uit daarom zijn wij er als moderators
Erg fijn zo een adres uit almere. Ben ik erg blij mee. Morgen maar even langs gaan denk ik.
Gewoon voor wat dingetjes te halen.
De marsepein en kleurstof heb ik hier al besteld via de webshop.
Ik ben vanochtend even in de winkel geweest. Party en Deco in Almere.
Op de markerkant ( kleine bedrijventerrein.)
gelukkig kunnen vinden haha. Het is een klein winkeltje met echt niet veel materiaal. Maar genoeg om aan de slag te kunnen. Ook kant en klare mixen voor botercreme of biscuit. De meest hoognodige dingen verkopen ze daar. Marsepein fondant. Marsepein kleuren viel me tegen. was niet veel aanbod. Gelukkig had ik mijn marsepein hier al besteld, wat ik overigens nog niet binnen heb . Hoop dat ik het morgen toch echt heb want dan was ik van plan om te maken.
Ja ik ben ook reuze benieuwd....waar zit een zaak in brabant....?
mij lijkt het ook wel erg leuk om een live te neuzen.
En ik heb iedere keer dan denk ik, oh ja dat wil ik ook nog wel maar jah dan zit je iedere keer met je verzendkosten (en dan vindt ik het echt wel een te duur geintje worden....:)
Ja ik ben ook reuze benieuwd....waar zit een zaak in brabant....?
mij lijkt het ook wel erg leuk om een live te neuzen.
En ik heb iedere keer dan denk ik, oh ja dat wil ik ook nog wel maar jah dan zit je iedere keer met je verzendkosten (en dan vindt ik het echt wel een te duur geintje worden....:)
De taartwinkel in Den Bosch
tafel van 18 in utrecht
niet heel groot maar wel gezellig
burger meester rijgerstraat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar leuke winkel?