Onderwerp: Waar leuke winkel?
Hoi ik ben een beginner hier.
En ben op zoek naar leuke winkeltje waar je veel taarten bakspullen kunt kopen.
Waar moet ik wezen...woon trouwens in het Almere (redelijk centraal innederland)
Groetjes Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar leuke winkel?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi ik ben een beginner hier.
En ben op zoek naar leuke winkeltje waar je veel taarten bakspullen kunt kopen.
Waar moet ik wezen...woon trouwens in het Almere (redelijk centraal innederland)
Groetjes Natascha
Wil je echt een winkel waar je naar binnen kan lopen?
Klik anders hier links eens op webshop!!
Owww zocht al waar ik het geplaast heb, beetje verkeerd gegaan dat hij nu in deze topic staat.
Heb gisteren het 1 en ander besteld in de webshop, maar zou graag naar een winkel willen.
Kennen jullie een leuk adres?
Natascha
hier staan er een aantal
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57340
je kunt kijken op infotaartje.nl
en ik ga je topic verplaatsen. dit heeft natuurlijk weinig te maken met bekleden
[move]
bedankt, ga daar is kijken
Yona, de winkel van hier is niet ver rijden ik woon in Lelystad en dat is prima te doen naar Wormer en ik ga af en toe naar Hoorn. Is maximaal een uur rijden.
Groetjes ~Marielle
Het is dus ook echt een winkel waar je kunt kijken...heb er gisteren wat via de webshop bestelt.
Maar snuffelen is nog leuker
In almere zelf zit ook een klein winkeltje. Op het industrie terrein bij Markerkant. vanaf de hogering Markerkant op rijden, Rechts, gelijk weer rechts, dan de eerste links en gelijk rechts, aan je linker hand zit het dan. Ben de naam kwijt van die winkel. Het zit bij Esthers bruidsmode en vlakbij van rhenen sport.
Ze hebben daar wat spulletjes en je kan daar lekkere mix halen.
Succes!
Ik heb het adres gevonden!
Gekopieerd van de site :
U bent van hart welkom in onze winkel aan de Markerkant waar wij verschillende