Onderwerp: Een 'stapel' taarten
Hier weer eens een paar taarten van mij, ik heb eindelijk vakantie en kan eindelijk eens wat achterstallig werk wegwerken. Ik heb nu nog 4 weken vrij (1 week zit er al op), maar nog zeker voor 8 weken werk, maar goed, hier dus een paar taartjes van mij van de laatste tijd.
Taart voor het meisje wat altijd op mijn meiden oppast. Bien kan je voor mij nog een taartje maken voor mijn verjaardag (had het superdruk dat weekend), tuurlijk doe ik voor je, krijg je hem van mij voor je verjaardag. Voor hoeveel personen? Nou eh...40 personen ongeveer!??!!
Dan voor iemand die geslaagd was en erg van Tinkerbell houdt, Tinkerbell zelf vond ik niet echt gepast op de taart, maar wel een paar details....als knipoog
En een Marie van de Aristocats taartje
En dan een paar taartjes, allemaal voor dochters van onze rugbyspelers. Over 18 jaar hebben we een vrouwenteam. Zijn allemaal dezelfde stijl, maar andere kleuren.
En tenslotte nog een bruidstaart, de week ervoor had ik er een voor 140 personen, maar toen was ik mijn fototoestel vergeten, hoop de foto snel te krijgen.
Deze was voor 100 personen en op de warmste dag van het jaar, moest ik hem ook nog in Leiden bezorgen op vrijdagmiddag, lekker druk op de weg...
Hij is heel simpel, maar toen ik hem de eerste keer in een boek zag, was ik er gelijk weg van, gelukkig de bruid ook!
Nog 4 bruidstaarten te gaan in dit bruidsseizoen!!!
En nog maar 47 dingen op mijn to-do list van deze vakantie......