1 Laatst bewerkt door Marlies-d (25-07-2009 05:32)

Onderwerp: Wat ben ik toch aan het mutsen

Heb gisteren een taart gebakken voor de verjaardag van mijn neefje. Lekker gevuld met 1 laag botercreme met chocopasta en stukjes chocola met nootjes en een 1 laag botercreme met tova aardbeiensaus en een laagje jam. De taart gisteravond in de koelkast gezet zodat ik hem vanmorgen kan gaan decoreren en daarna kan invriezen tot zijn verjaardag.

Maar nou begin ik te twijfelen. Ben zo bang dat het niet goed zal gaan met de vulling als hij straks uit de vriezer komt en dat de botercreme gaat schiften ofzo. Snap zelf ook niet zo goed waarom want heb wel eerder een taart ingevroren en dat ging prima. Maar het is meer het idee dat er iets door de vulling zit of dat de taart toch soppig zal worden van het tremperen met suikerwater.

Dit moet toch gewoon kunnen? (vraag het toch maar want kan er niet meer van slapen :O )

Denk dat het eraan ligt dat ik het gewoon wat spannend vind of hij en de gasten van mijn zus hem wel mooi en lekker zullen vinden..... Was ook vergeten hoeken van de taart te snijden met een ronde uitsteker voor de kasteeltorens maar ja daar kan ik nu niets meer aan doen en andere oplossingen genoeg.

Nou, weer genoeg gemutst. Ophouden met zeuren marlies

Groetjes Marlies

2

Re: Wat ben ik toch aan het mutsen

Ja het is te merken, dat je er niet van kunt slapen, het is HALF ZEVEN :P
En ik heb een goede reden dat ik wakker ben hoor :D Ik moet werken om zeven uur O-)

Niet zo druk maken, invriezen kan prima, en hij komt er straks vast prachtig en heerlijk jummie uit!

Groetjes Laura!