1

Onderwerp: Cupcakes

Weet iemand hoe ik de cupcakes mooi krijg.
Ik doe ze al in een vorm met 12 bakjes en doe dan 12 cupcake bakjes erin + 3/4 gevuld, maar ik krijg geen platte cupcakes ik krijg hoge, scheve lage enz.
Hoe doen jullie dat dat ze gewoon plat worden?????

Groetjes, tamara.

2

Re: Cupcakes

Er is hier een hele leuke zoekfunctie ;)

Maar wij leggen na het bakken en grote snijplank erop. Even aandrukken en voila, ze zijn mooi plat ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Die zoekfunctie had ik geprobeerd maar waarschijnlijk niet de goede combi ingetypt!
Maar bedankt voor je snelle reaktie.

groetjes, tamara.

4

Iets minder vullen en na het bakken meteen even plat drukken met een broodplank.

Groetjes, Elly

5

Hier ook meteen uit de oven iets er boven op leggen..
Ik vind t een geweldige tip :thumb:

6

Leve de broodplank!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Aha, nu snap ik 'm ook :-). Ik had verkeerd gelezen en dus begrepen dat je er in de oven al wat op moest leggen....dat was geen succes geworden ;-). (alles plakte eraan vast)

8

Taartenbakkertje schreef:

Aha, nu snap ik 'm ook :-). Ik had verkeerd gelezen en dus begrepen dat je er in de oven al wat op moest leggen....dat was geen succes geworden ;-). (alles plakte eraan vast)

:lol: :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Hallo! Jolanda ik keek even op je site en zag super lieve Hello Kitty cupcakes staan DIE WIL IK OOOOOOK!! : ) mag ik je vragen waar je deze vormpjes vandaan hebt? en hoe je ze maakt? Liefs een Hello Kitty Fan

10

ik heb met de mix uit de shop 35 gram per bakje gedaan en toen een broodplank er op ging perfect

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Bedankt voor jullie reakties, ga van het weekend is even proberen.

Groetjes, tamara.