Onderwerp: voor het eerst een bolletje....en het werd een vreemde heuvel!! En...
Heb voor het eerst een bolletje gemaakt, maar kan nu niet zeggen dat het een mooi bolletje is geworden. Vindt het wat meer op een paars heuvelachtig iets lijken! Ach ja al doende leert men. Heb meteen mijn placemat van de Xenos geprobeerd maar vind achteraf dat ik wel wat harder had kunnen rollen. Dan zat het motiefje er wat mooier op/in. Heb toen ook maar meteen wat cc gemaakt en mijn stempels die ik een hele tijd terug al een keer bij de kruidvat had gekocht n.m delfstblauwe huisjes en en mooie bloemenstempels bij een hobbywinkel uit geprobeerd.
Zijn gevuld met botercreme en frambozenjam en het bolletje met botercreme en witte chocopasta. In iede geval heb weer wat dingen geleerd en er weer heerlijk met familie van zitten te smullen!!!
leafs fan pietje

De cc heb ik bij klien en fijn geplaats!
Oja en hier nog 2 oldies. Bloementaart in oktober 2008 en samen 42 jaar in mei dit jaar. De bloemetjes taart was voor mijn moeder haar verjaardag en de andere voor mijn tweelingbroertjes die 21 jaar werden.

Bedankt voor het kijken en tips enzo zijn altijd welkom!