Onderwerp: een bloemetje voor de juf
Ben nu 5 boeketjes aan het maken voor de juffen.De 1e is af,hopelijk blijft alles goed op z'n plaats zitten...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » een bloemetje voor de juf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben nu 5 boeketjes aan het maken voor de juffen.De 1e is af,hopelijk blijft alles goed op z'n plaats zitten...
Oh wat een schatje zeg! Hoe steek jij ze in het steekschuim? Met eetbare stokjes of gewoon sateprikkers?
Wauw wat een leuk boeketje....:Y
Dat zal de juf prachtig vinden...
leuk leukkkk !!
heel leuk gedaan!
Wat een schattig boeketje!
Super leuk. Hoe krijg je het toch voor elkaar dat de bloemen zo mooi naar boven staan. Ik heb dezelfde plunger cutters, maar bij mij blijven de bloemen plat.
Oh wat een schatje zeg! Hoe steek jij ze in het steekschuim? Met eetbare stokjes of gewoon sateprikkers?
Met 1 lange sat
Super leuk. Hoe krijg je het toch voor elkaar dat de bloemen zo mooi naar boven staan. Ik heb dezelfde plunger cutters, maar bij mij blijven de bloemen plat.
Die leg ik te drogen in de eierdopjes van de xenos. (0,25 cent per 4)
Heel mooi, leuk cadeau!
Wat leuk. Zou ik zelf ook een leuk cadeautje vinden om te krijgen.
Wat mooi!En wat leuk dat het 1 geheel is qua kleur!
sabine1966 schreef:Super leuk. Hoe krijg je het toch voor elkaar dat de bloemen zo mooi naar boven staan. Ik heb dezelfde plunger cutters, maar bij mij blijven de bloemen plat.
Die leg ik te drogen in de eierdopjes van de xenos. (0,25 cent per 4)
Wat kunnen sommige dingen toch eenvoudig zijn. Hartstikke bedankt voor de tip.
Ze zijn leuk!!
Enne goede tip, die eierdopjes.
Erg leuk...
heb je weer mooi gemaakt maar goed ben ook niet anders gewent van je!!!!
ik mail je straksjes nog even
groetjes van mij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » een bloemetje voor de juf