1

Onderwerp: chocoladelollies

weer eens wat anders, chocoladelollies gemaakt met mallen en gekleurde chocoladepallets, gevuld met witte chocolade. Wel veel werk om het netjes ingekleurd te krijgen met een kwastje.

Niet bijzonder gefotografeerd, wel bijzonder lekker ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AACAQANE.jpg

2

Re: chocoladelollies

Oh jammie, die zien er echt veels te lekker uit en ook weer zonde om op te eten. Mooi gedaan zeg.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

3

jeetje, wat heb je ze mooi gemaakt zeg!
die van mij zien er veel minder strak uit.
met een kwastje zeg je?
gewoon dopen en dan de kleine vakjes opvullen?

4

Superleuke lollie's...

5

wauwie.....
ziet er erg leuk en strak gekleurd uit!

6

Super! leuk idee als traktatie :)

7

wat een schatjes.

vind ze echt super...

8

Superleuk! Het inkleuren is idd een secuur werkje, maar je bent er zeker in geslaagd.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

9

Leuk! Ik heb ze laatst ook van Niels gekregen en al 2x gemaakt, ook met kwastje etc. Ging ook super.
Maar vul jij n

Groetjes Sas

10

O wat zijn die gaaf zeg!
Ik heb dit nog nooit gedaan maar het zou natuurlijk een leuke traktatie kunnen zijn voor mijn dochter...Mmmm ik ga even sneupen in de hebshop

11

@chantal1980
ik heb steeds 1 of 2 van die candymelds tegelijk in een klein bakje gesmolten en dan met een klein kwastje de vakjes ingevuld. Eerst een dun laagje, zodat het netjes zit, laten drogen en dan weer een laagje erop.

@Nisa's Sas
Ik had het setje te leen van een vriendin en wilde niet alles gebruiken, dus inderdaad afgevuld met gewone (witte) chocolade. Ik vond de lollies ook verassend groot qua inhoud (afmetingen vallen wel mee). Wel moet het laagje dik genoeg zijn om echt goed van kleur te zijn.

@alle anderen
bedankt voor de leuke reacties!! De ontvanger was er ook ontzettend blij mee :)

12

wat zijn die gaaf echt geweldig gemaakt

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Zien er heel goed uit zeg...