1 Laatst bewerkt door maaike (18-07-2009 18:55)

Onderwerp: 2 compleet verschillende stijl bruidstaarten

De eerste is een lekkere kitscherige felle bruidstaart.
Gevuld met frambozenbc en citroenbc. Hij was voor gisteren en vandaag zat er al een reactie in de mailbox dat ze super blij waren en dat ze met de taart apart op de foto zijn gegaan omdat anders mensen die er niet waren niet zouden geloven dat ze zo'n "toffe stoere taart" hadden zeiden ze.

http://94.100.113.45/653050001-653100000/653090701-653090800/653090791_5_GVRN.jpeg

Deze is voor een stel die helemaal Disneyfan zijn. Ze wilde de taart in de 4 kleuren van de Disneybruidstaart. van donkerblauw naar parelmoerwit. Met een elfje die dan glitter over de taart deed met een stafje. Ik was niet tevreden over het elfje. de vulling was bokkenpootjesmousse en chocolademousse. Ze hadden zelf nog een bruidstopper van Mickey en Minnie als bruidspaar op de taart staan.

http://94.100.116.83/651200001-651250000/651214401-651214500/651214457_5_uIxo.jpeg

Ik heb gisteren nog een bruidstaart voor 100 pers. gemaakt , zo'n amerikaanse met fontein en trappen, maar die kon niet op de foto. Tijdens het aansnijden zakte de bovenste laag ineens schuin.De pilaren die scheef gingen staan door de druk van het snijden en de warmte in de zaak (100 mensen in een ruimte van 12x4 schat ik)Maar zij vonden hem ondanks dat helemaal mooi en geweldig. Maar ik vind het vreselijk.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

2

Re: 2 compleet verschillende stijl bruidstaarten

Vind de onderste prachtig!! Wat balen van de amerikaanse taart, jammer ook dat je er geen foto van hebt!

3

mooie taarten hoor...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Prachtige stapels!!
Maar pffff dat je taart schuin ging.....wat zal je geschrokken zijn!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

De bovenste vind ik wel leuk, maar zie het niet zozeer als bruidstaart. Wel fijn dat het bruidspaar er zo blij mee was.
De onderste is helemaal geweldig, prachtige kleuren!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

Mooie taarten en het gaat erom dat de ontvanger er gelukkig mee is. Snap ik bij de eerste overigens niet, want het is inderdaad wel erg over de top.
De tweede heeft prachtige kleuren.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

7

Erg mooi alle twee!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

LucyBW schreef:

Snap ik bij de eerste overigens niet, want het is inderdaad wel erg over de top.

Je moet er van houden inderdaad, maar het zijn ook uitbundige mensen dus dat past goed haha...

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

9

Vind ze allebei superleuk!!

Groetjes Ilse

10

Wat een prachtige taarten!! De kleuren van de onderste vind ik supermooi :Y

11

Hele mooie taarten...

12

Wauw mooi!  Wat balen van die amerikaanse taart, lijkt me echt vreselijk,gelukkig was het bruidspaar helemaal tevreden, hoef jij er ook geen naar gevoel aan over te houden... Zij zullen wel foto's hebben neem ik aan?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

2 hele prachtige stapels, erg vrolijke regenboogtaart, en prachtige mm, met het oplopende kleur en bijpassend lint, geweldig

14

Wauw, die 2de taart vind ik echt prachtig, mooie kleurencombi, heel mooi!

15

De kleuren van de 2e taart helemaal geweldig!