Onderwerp: 2 compleet verschillende stijl bruidstaarten
De eerste is een lekkere kitscherige felle bruidstaart.
Gevuld met frambozenbc en citroenbc. Hij was voor gisteren en vandaag zat er al een reactie in de mailbox dat ze super blij waren en dat ze met de taart apart op de foto zijn gegaan omdat anders mensen die er niet waren niet zouden geloven dat ze zo'n "toffe stoere taart" hadden zeiden ze.
Deze is voor een stel die helemaal Disneyfan zijn. Ze wilde de taart in de 4 kleuren van de Disneybruidstaart. van donkerblauw naar parelmoerwit. Met een elfje die dan glitter over de taart deed met een stafje. Ik was niet tevreden over het elfje. de vulling was bokkenpootjesmousse en chocolademousse. Ze hadden zelf nog een bruidstopper van Mickey en Minnie als bruidspaar op de taart staan.
Ik heb gisteren nog een bruidstaart voor 100 pers. gemaakt , zo'n amerikaanse met fontein en trappen, maar die kon niet op de foto. Tijdens het aansnijden zakte de bovenste laag ineens schuin.De pilaren die scheef gingen staan door de druk van het snijden en de warmte in de zaak (100 mensen in een ruimte van 12x4 schat ik)Maar zij vonden hem ondanks dat helemaal mooi en geweldig. Maar ik vind het vreselijk.
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken