26

Re: opinie bokkepootjes creme

ik had bokkepootjes van C1000 omdat ik ze daar zag en niet zeker wist of ze ze bij de Lidl hadden. die hebben ze natuurlijk wel, veel goedkoper natuurlijk ook

27

monique53 schreef:

ik had bokkepootjes van C1000 omdat ik ze daar zag en niet zeker wist of ze ze bij de Lidl hadden. die hebben ze natuurlijk wel, veel goedkoper natuurlijk ook

Zeker die van de lidl zijn goedkoper. En veel lekkerder. Ik heb al verschillende gebruikt. Mijn man haalt bijna altijd boodschappen en die gaat elke keer weer naar een andere supermarkt. Ik heb nu dus een voorraadje van de lidl in huis. En mijn man ook gelijk gezegd dat ze voor de taart zijn en niet om op te eten.

28

ja dat is ook wat he, al dat lekkers in huis en de mannen mogen er niet aankomen. (ik bedoel natuurlijk taart voorraad)

29

monique53 schreef:

dat lekkers in huis en de mannen mogen er niet aankomen

Hahahahahaa :lol:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

30

monique53 schreef:

ja dat is ook wat he, al dat lekkers in huis en de mannen mogen er niet aankomen. (ik bedoel natuurlijk taart voorraad)

:lol: :lol:

Ik had hem gisteren dus in m'n kasteeltaart en iedereen was erg enthousiast. Ik vond hem zonder taart eigenlijk lekkerder....  :9

Ik heb gisteravond meteen 4 bestellingen binnen gehaald voor augustus en september dus dat is het grootste compliment wat je kunt krijgen!!!

Veel liefs Jos

32

ik heb het een keer in een van de eerste taarten gebruikt.
ik vond het lekker. en hier thuis vonden ze dat ook.

alleen de laatste tijd wil iedereen met aardbeien met roomkaas en plakjes verse aardbeien. dus misschien weer gebruiken als de zomer om is.

33

Ik ben gek op bokkepootjes, koop ze niet, want dat pak gaat in 1 keer op..... Dus die creme leek me helemaal iets voor mij. Maar eerlijk gezegd... vond ik er niets aan.... Dus de koekjes blijven gewoon lekker om te eten en ik stop iets anders in de taart (bastogne bv wel helemaal super!! ook zonder taart trouwens....)

Enjoy!

34

joseotterspeer schreef:

Ik had hem gisteren dus in m'n kasteeltaart en iedereen was erg enthousiast. Ik vond hem zonder taart eigenlijk lekkerder....  :9

Ik heb gisteravond meteen 4 bestellingen binnen gehaald voor augustus en september dus dat is het grootste compliment wat je kunt krijgen!!!

Veel liefs Jos

35

bokkepootjes vind ik wel lekker, maar in de slagroom of bc vind ik er dus echt niks aan.
beetje kotserige smaak.. sorry voor de liefhebbers!
geef mij maar citroen of aardbeien of chocola!

36

Nou, bij ons zijn ze er dol op en mijn collega's ook.
Van de week was ik jarig en heb ik voor 50 collega's taart gemaakt (wat een werk), waarvan

Groetjes, Marielle

37

Ik ben gek op bokkenpootjes maar in combinatie met bavarois vind ik het helemaal niks. De crunch gaat ervan af en dan blijft er niet zoveel lekkers meer over...
Maar staat wel op mijn site als smaak aangeboden omdat ik ervaren heb dat het toch een favoriete vulling is...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

38

Ik heb gister voor het eerst bokkepootjesslagroom gemaakt. En een laag verse aardbeien.  Iedereen vroeg om een tweede stukje dus iedereen vond hem lekker...........

39

Elly67 schreef:

Ik ben ook gek op bokkepootjes, maar gestampt door de slagroom vind ik niet lekker in een taart.

Ik vond het ook niet lekker, ze werden helemaal zompig en net het knapperige vind ik lekker.

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

40

hier ook favoriet,maar smaken verschillen. ik houd niet van citroensmaakjes enzo. maar als iemand dat wil, geen punt toch

en is maar goed dat iedereen van andere dingen houd, anders zouden we allemaal er hetzelfde bijlopen

41

Ik heb 1 keer een chocoladetaart gemaakt met bokkepootjescreme (met bc), dulce de leche en overgoten met ganache. Dat was echt geweldig! Heb hem echter nooit geprobeerd in een gewone biscuit. Maar ga ik zeker proberen, en dan met pati-creme.

42

waarom ik eigenlijk zo'n moeite mee heb dat ik het zelf niet lekker vind en daarom niet in taarten wil doen, is omdat ik dan niet kan beoordelen of ik het goed heb gemaakt of niet. Snappen jullie wat ik daarmee bedoel?

Ik weet niet of hoe ik het heb gemaakt wel klopt met hoe het hoort te zijn. Waarschijnlijk als ik het een keer zou proeven bij een taart door iemand anders gemaakt dat ik dan zou weten hoe het hoort te smaken.

43

ipv freubel avond vullingen proef avond???? tis maar een ideetje ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

44

inge h schreef:

ipv freubel avond vullingen proef avond???? tis maar een ideetje ;)

ja dat zou een idee zijn, iedereen zijn 'signature' vulling meenemen en iedereen laten proeven.

45

Monique, ik begrijp precies wat je bedoelt, hoor. Dan zou je toch onzeker blijven, want vinden de anderen het dan ook niet lekker?

En Inge, een vullingen-proefavond zou inderdaad wel een idee zijn, hahaha!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

46

Zo zie je maar dat smaken verschillen.Hier is vulling met bokkepootjes 1 van de favorieten.Ik maal de bokkepootjes ook helemaal tot gruis en gooi ze dan door de slagroom,2 lagen in de taart met daar tussen 1 laag zwitsers room.

Maar ik snap best wel als je een smaak niet zo lekker vind dat je dan onzeker wordt of anderen het dan wel lekker vinden.Dat zal altijd wel lastig blijven denk ik.

groetjes mariska

47

Ik heb al meerdere keren bokkepootjesroom gemaakt voor in de taarten. Alleen maar positieve reakties opg ehad en vind het zelf ook heerlijk! Botercreme ben ik niet zo'n liefhebber van....dus maak het met slagroom.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

48

doe ook de bokkepootjes door de slagroom en ik vind hem heerlijik!!!!!! en ik vind het een goede vulling voor kindertaarten

Je moet eerder bedenken met wie je wilt eten of drinken dan wat je wilt eten en drinken.
Want zonder een vriend is ons leven het voederen van een leeuw of een wolf.

49

de meeste klanten willen bij mij alleen de bokkenpootjes creme!

50

Vind de meeste slagroomvullingen niet lekker. Maar door de BC is ie dan wel erg mjammie

Groetjes Marlies

Berichten [ 26 tot 50 van 54 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » opinie bokkepootjes creme