1

Onderwerp: Woezel en Pip!

Hier een woezel en pip taartje. Wat een leuke figuurtjes zijn dat toch. Best lastig om die grote hoofden op die kleine lichaampjes te balanceren :S Vandaar ook het tijdstip waarop ik dit plaats. Weltrusten!

Gevuld met Chocolade mousse, Dulce de Leche en viervruchtenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AFJL6O4A.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Re: Woezel en Pip!

Mooi gedaan!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

3

Heel leuk!
die tulpen zo schattig!

4

Heel leuk en mooi gemaakt!

5

heel mooi gemaakt. welke kleuren heb je gebruikt voor woezel en pip? ik wil er volgende maand een maken voor mijn zoontje.

6

Deze is zo leuk, heel mooi gemaakt

Groetjes Esther

7

heel leuk

8

Heel leuk gedaan!

9

Mooi gemaakt hoor , knap geboetseerd allemaal.

10

jolanda80 schreef:

heel mooi gemaakt. welke kleuren heb je gebruikt voor woezel en pip? ik wil er volgende maand een maken voor mijn zoontje.

Voor Woezel (da's die grijze toch?)  violet met blanke marsepein gemengd voor zijn gezicht en dat weer met extra black van sugarflair en wat blanke marsepein erbij gemengd voor de oren en lichaam. Voor Pip lemon  van Wilton voor de oren en iets lichter gemaakt voor het lichaam.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me