1

Onderwerp: Mijn eerste bestelling: een roosjestaart!

Joehoe... Mijn eerste bestelling - voor morgen - is af. Het moest een roosjestaart worden voor een collega die 25 jaar getrouwd is. Redelijk geslaagd vind ik. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Ook weer spannend of ie wel lekker is... Chocoladebiscuit met champagne-bokkenpootjescr

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

2

Re: Mijn eerste bestelling: een roosjestaart!

mooie roosjes. ik denk dat jouw collega er heel blij mee is.

3

Dat ziet er feestelijk uit!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Erg mooi geworden!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5

Daar gaat ze blij mee zijn..netjes gemaakt... ik ben zelf persoonlijk niet zo weg van de kleuren combi...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

nou hier zullen ze vast en zeker blij mee zijn , hij ziet er super netjes uit !!

7

super mooi. hoef je niet zenuwachtig over te zijn, die wordt vast heel erg door iedereen bewonderd, de roosjes zijn schitterend, ik is jakkeloers. wil ze zo ook maken

Niemand is gelukkig, wees Niemand

8

hij is een mooie rozentaart. ik denk dat ze zeker blij zijn met het resultaat.

Be in love with what you have

9

De rozentaart is heel mooi geworden en de cuppies is altijd en plezier om naar te kijken!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

10

Ik vind je roosjes super mooi geworden! En de taart in zijn geheel natuurlijk ook ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

11

Ziet er heel mooi uit....:Y

12

leuk, wat een werk zeg, zoveel roosjes

13

Hij is vanochtend cadeau gegeven... Mijn collega was helemaal blij ermee, ze vond hem schitterend!! Was echt een verrassing, waarvoor zogenaamd een overleg was ingepland. Ook schijnt hij heel lekker te zijn geweest (alles op dus ik heb niet kunnen proeven).
En nu heb ik alweer een bestelling binnen, haha. Maar dat maakt het zo super: al die vrolijke gezichten als ze je taart zien!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

14

Heel mooi