1

Onderwerp: Combi oven/mag/gril

Ik heb ff een vraagje over mijn comi.
Ik haal als ik de oven gebruik altijd de draaischijf en die gelijdens ring eruit.
Ik dacht omdat dat van plastiek en glas is kan dat niet.
Nu hoorde ik van de week van iemand dat dat er dus wel gewoon in kan bijven liggen en dat dat geen kwaat kan.

Heeft een van jullie ervaring daarmee ??

2

Re: Combi oven/mag/gril

Ik denk dat je het bakblik wel op een rooster moet zetten, zodat de warmte ook goed eronder kan komen.

3

ik heb ook zo'n combi, bij mij blijft het er altijd in. Ik heb hem al 15 jaar en gebruik hem veel.Wat Witje zegt klopt. Het nadeel vind ik dat er geen al te grote vierkante of rechthoekige pan in kan doordat je pan dan draait. Mijn glasplaat ziet er ook niet meer uit, deze wordt vlekkerig bruin door het bakken en dat krijg je er niet meer af.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

4

Nou dat het glas of het plastic het niet aan kan zou ik niet bang voor zijn. Glas smelt pas rond de 1600 graden. Plastic ligt aan het soort maar veel soorten kunnen het gewoon hebben. Als er niet in het boekje staat dat het eruit moet zou ik me er geen zorgen om maken.
Wij hadden ook een combi oven in het vorige huis en bakte gewoon op de draaischijf.

5

ik laat het er ook altijd gewoon in.

6

Ik had ook zo'n combi.
Gewoon in laten het word dan regelmatiger gaar.
als ik het niet deed ( met een te grote schaal) werd de ene kant bruiner dan de andere.