Onderwerp: welke gereedschappen uitstekers zijn handig
zoals de vraag al zegt welke zijn handig en veel gebruikt?
en de sugargun ja of nee wat kan je er allemaal mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welke gereedschappen uitstekers zijn handig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zoals de vraag al zegt welke zijn handig en veel gebruikt?
en de sugargun ja of nee wat kan je er allemaal mee?
niemand?
heb de sugar gun net een paar dagen maar je kan er dunne lijntjes mee maken ben ik achter en mooi gras.
en verder moet ik hem nog uitproberen.
verder ben ik blij met al mijn plunger cutters
niemand?
Dat zou zomaar kunnen omdat de vraag erg vaak wordt gesteld
Als je zoekt op 'beginner' of 'startpakket' in de juiste rubriek (taartdecoratie algemeen, decoreren) vind je heel veel antwoorden.
heb gekeken in de zoekfunctie zoek me scheel de laatste dagen leuk hoor een nieuwe verslavind maar mijn vraag is dus meer kwa uitstekers enz. en over de sugargun.
Ik heb zelf een paar leuke uitstekers (bloemen en blaadjes doen het erg goed) en de sugargun maar die gebruik ik vrijwel niet. Vind hem niet heel fijn werken.
Succes ermee!
Ik heb de kleispuit in plaats van de sugargun.
Werken praktisch hetzelfde.
Is een echte must, je kan er veel verschillende randjes mee maken.
Gebruik ik op meer dan de helft van alle taarten.
Verder zijn vooral de plunger cutters geweldig.
Heel makkelijk in gebruik, en een prachtig reliefje erin.
Die heb je voor bloemetjes, blaadjes en zelfs vlinders.
Succes
Ik zou gewoon eens goed nadenken over het soort taarten dat je het liefst wilt gaan maken. En daar dan uitstekers bij zoeken.
Het is nl. heel persoonlijk welke uitstekers je leuk vind. De een houdt van bloementaarten en de ander van strakke moderne taarten. De 1 maakt graag teksten op de taart, een ander weer niet, of snijdt de letters uit.
De gugargun is heel handig. Ik gebruik hem bij de ene taart heel veel en dan weer een hele poos niet. Dus ook dat is persoonlijk. Ik ben blij dat ik hem heb als ik hem nodig heb. Maar ik heb hem jaren niet gehad en soms wel gemist, maar dan maakte ik gewoon iets anders, of sliertjes met de hand.
Dus niets is onmisbaar, maar sommige dingen zijn handig en dat is voor iedereen weer iets anders. Maar ga niet als een gek van alles lopen kopen, want dan gebruik je heel veel dingen niet of nauwelijks. Je komt er vanzelf achter wat voor jou handig is.
Ik werk graag met de plungers. Hiermee kun je zo de fondant eruit drukken. Ik heb ook uitstekers van de jem collectie (of hoe heet dat), maar die vind ik minder fijn. Ik kan die nog alleen maar gebruiken met flower paste en dat vind ik niet lekker. Maar ik ben nog een beginneling en misschien nog onhandig. Ik zou dus voor de plungers gaan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welke gereedschappen uitstekers zijn handig