Onderwerp: FunCakes mix voor cup cakes
HELP, ik ga morgen voor het eerst cup cakes maken met de mix van FunCakes maar kan geen tabel vinden.....
wil er ong. 24 gaan maken......wie kan mij hier wat over vertellen?
Alvast ontzettend bedankt,
Wilma
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » FunCakes mix voor cup cakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HELP, ik ga morgen voor het eerst cup cakes maken met de mix van FunCakes maar kan geen tabel vinden.....
wil er ong. 24 gaan maken......wie kan mij hier wat over vertellen?
Alvast ontzettend bedankt,
Wilma
Als jij de verpakking nog heb dan staat een sticker aangegeven hoeveel jij nodig heb,ik heb 2 dagen geleden ook gemaakt en ik heb voor 24 cc de volgende gebruikt:
250 gr. roomboter
500 gr. mix
5 eieren
4 min rustig mixen en 18 min op 180 graden
heb inderdaad de verpakking nog, waarschijnlijk overheen gekeken.....
in elk geval voor de snelle reactie....
Als jij de verpakking nog heb dan staat een sticker aangegeven hoeveel jij nodig heb,ik heb 2 dagen geleden ook gemaakt en ik heb voor 24 cc de volgende gebruikt:
250 gr. roomboter
500 gr. mix
5 eieren4 min rustig mixen en 18 min op 180 graden
Stomme vraag mischien maar als je 12 cc wilt bakken dan halveren natuurlijk maar dan ook echt 2 en half ei of mogen het er 3 zijn?
Groetjes carola
ik zou 2,5 ei doen.
ik persoonlijk kies er dan voor om 300mix 150 boter en 3 ei... omdat ik niet hou van eieren wegen
ik doe altijd iets meer dan de helft, ik krijg net geen 24 cups vol met het halveren van de hoeveelheid
ik gooi ook altijd mijn verpakkingen over in een plastic bak.
In een handige bui heb ik op die plastic bakken gewoon de sticker van de verpakking geplakt.
als ik dat vergeten ben kijk ik altijd even in de webshop, daar staat ook de gebruiksaanwijzing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » FunCakes mix voor cup cakes