TaartJo schreef:Echt super zomers, geweldig resultaat!
Wil deze gaan maken als kdv traktatie voor zoonlief als hij 2 wordt, dan ben ik zo'n 38w zwanger en lijkt me redelijk te doen om dit nog te maken, zie me op dat moment niet uren priegelen met figuurtjes en marsepein enzo, haha. En denk dat papa dit ook wel moet kunnen als ik er niet meer toe in staat ben.
Nog even voor de duidelijkheid (sorry hoor, iedereen vraagt je het hemd van het lijf, maar dat krijg je met zulke onwijs leuke ijsjes
):
- cakejes gebakken in de ijsbakjes?)
Inderdaad, ik heb het cakebeslag in de ijsbakjes gedaan en huppakee in de oven ermee!
TaartJo schreef:- de schuimtoeven zijn van meringueschuim met recept van maak je taart, heb je die dip er vooral opgedaan en hoe groot heb je de toefjes gemaakt voor ze de oven ingingen (hoe kreeg je ze dus zo exact passend op je ijsbekertjes?)
De dip heb ik voor het drogen in de oven eroverheen gesprinkeld, het meringueschuim heb ik gewoon op bakpapier gespoten (de maat was een beetje op de gok).
TaartJo schreef:- welke dip heb je gebruikt? is erg feestelijk namelijk!
Gewoon discodip (volgens mij van dr.Oetker).
TaartJo schreef:Alvast bedankt!
update: heb gezocht bij maakjetaart maar kan het meringueschuim recpet niet vinden, heb jij het voor me?
Wil alvast een proefrondje draaien (mjam
)
Tuurlijk heb ik het recept voor je: maakjetaart.nl/home.php?PID=Nieuws&AID=125
[edit tirza, linkje ontlinkt. Geen linkjes waar je op kunt klikken naar andere taartdecoratie (web)shops]
Succes van het bakken van de ijsjes!
Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day