1

Onderwerp: Oreo koekjes

Misschien een beetje dom, maar wat zijn oreokoekjes? Ik ken ze niet.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

2

Re: Oreo koekjes

die ken je niet? gauw naar de supermarkt dan. die zijn zoooooo lekker. het zijn koekjes met creme ertussen in bruin en wit. maar je hebt ze ook omhuld in chocolade, bruin en witte. DIE ZIJN ECHT HET LEKKERST.

3

Dat zijn Amerikaanse koekjes, sinds een tijdje ook hier te koop. Oorspronkelijk een twee hele donkerbruine chocoladesmaak koekjes met een witte creme ertussen. Inmiddels hebben ze ook met chocoladecreme en ook nog zowel witte als bruine die nog in de chocolade zijn gedoopt, zodat ze aan de buitenkant mooi glad zijn. Die zijn leuk te versieren, zoals je hier weleens ziet.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

je hebt ze ook met witte chocola erop mmmmmhhhh

5

En dus weer naar Appie, zal eens kijken of ik ze kan vinden.
Maar als ze inderdaad zo lekker zijn vrees ik dat mijn man ze al op heeft voor ik er iets mee kan doen. Hij is nl. een echt koekiemonster!!!

Verdwalen in zoetigheid

6

http://i38.photobucket.com/albums/e132/Kastelke/oreo.jpg
Zo ziet het pakje er ongeveer uit, blauw dus. Hier hebben ze een heel groot vak met verschillende soorten Oreo's, het zijn echt lekkere koekjes die nog eens heel bekend zijn in de US.

7

Ik ben echt een Oreo Addict! Niet dat dat je vraag beantwoord, maar ik wou het gewoon even kwijt!:lol: ;)

8

Haha, Ik heb laatst de witte en bruine voor het eerst meegenomen en vond de witte juist smaken als een vulling bij de tandarts. Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ze zijn trouwens wel opgekomen dus zo heel erg was het ook niet haha.

9

sisca11 schreef:

Haha, Ik heb laatst de witte en bruine voor het eerst meegenomen en vond de witte juist smaken als een vulling bij de tandarts. Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ze zijn trouwens wel opgekomen dus zo heel erg was het ook niet haha.

of jij moet de vulling bij de tandarts heeeeeel lekker vinden.....

10

Had ze al even in huis, maar nu heb ik ze dan voor het eerst gegeten: Oreokoekjes.
De bruine met witte vulling. Uit frustratie dat ik zonder werk kom gelijk een heel pakje op :o Lekker, lekker, lekker.
Maar nu maagpijn :(
Allemaal jullie schuld, jullie hebben gezegd dat ze zo lekker zijn. En dat is ook zo :Y
Het volgende pakje blijft dicht voor een vulling (hoop ik)

Verdwalen in zoetigheid

11

Ik heb ze vandaag ook voor het eerst geproefd. Ik moet nog even bedenken of ik ze echt wel zo super lekker vind. Ze smaakte wel, maar .....??
Mijn zoontje vond ze wel super lekker, maar mijn dochter absoluut niet.
Ik wil wel een keer een vulling ervan maken voor de taart, moet nog even het recept opzoeken. Kan ik vast wel vinden met de zoekfunctie

bij het kruidvat zijn Ze trouwens nu te koop voor 0,95 eurocent, en ze hadden verschillende smaken.