Onderwerp: Hallo
Hoi,
Ik ben Arianne en ben sinds een paar weken lid van deze site. Ik kan niet begrijpen dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Ik heb een zoontje van bijna twee en bij zijn geboorte wilde ik een bijzondere taart. De bakkerszaken bij mij in de buurt kunnen heerlijke taarten bakken maar verder zijn ze maar heel erg gewoontjes dus ik baalde als een stekker. Ik moest het dus maar met een foto taart doen. Wel leuk natuurlijk maar niet wat ik in mijn hoofd had. Toen kwam zijn eerste verjaardag eraan en ben ik weer druk op zoek gegaan naar leuke taarten. Aangezien deze site bovenaan staat als ik 'leuke taarten" typ bij google snap ik niet dat ik dit weer over het hoofd heb gezien. Te haastig denk. Dus ben ik op het laatste moment toch maar weer naar de bakker om de hoek gegaan voor een slagroom taart. Erg lekker maar zeker niet bijzonder. Mijn nicht die ver bij mij vandaan woont heeft een zoontje die een dag later jarig is als mijn zoontje en die had dus wel een prachtige marsepein taart gescoord bij een van jullie baksters daar in de buurt. Een taart in het thema van het geboorte kaartje. Toen ik dat op hyves zag was ik natuurlijk heel jaloers want het was precies wat ik bedoelde. Aan de andere kant was ik heel blij dat ik die taart zag want toen kwam ik er dus achter dat het wel bestond, alleen nog niet bij mij in de buurt. Ik heb het toen een poosje laten rusten maar ben een paar weken geleden toch weer op zoek gegaan omdat mijn zoontje in september 2 wordt ik nu echt zo'n mooie taart wil hebben. Ik kwam nu vrijwel meteen op deze site terecht en van wat ik hier zag werd ik helemaal gelukkig. Wat een kunstwerken zeg. Daar kan geen banketbakker tegenop. Toen ik de site een beetje ging ontdekken zag ik dat je ook van alles kon bestellen om zelf zo'n taart te maken. Ik was meteen vastbesloten om de taart voor mijn zoontje zelf te gaan maken. Omdat ik meteen heel erg enthousiast werd van dit alles besloot ik meteen maar wat spullen te bestellen om taarten te gaan maken. Toen de eerste taart een feit was geworden wist ik het al meteen, "dit gaat verschrikkelijk verslavend worden" Inmiddels heb ik al 5 taarten gemaakt en die zal ik binnenkort op het forum zetten. Het is nog lang niet het niveau van wat alle baksters hier klaarspelen maar ik ben er best trots op. Aanstaande donderdag ga ik een workshop volgen bij Wendy Schlagwein en daar kijk ik erg naar uit. Hopenlijk wordt ik ooit net zo goed als jullie. Zo, dit was een heel verhaal maar dat komt door mijn enthousiasme. Sorry. Ik hoop in de toekomst nog heel veel van jullie te zien en van mij te laten zien dus ik zou zeggen, "tot horens op het forum dan maar"
Groetjes van een nieuw en nu al verslavend lid. -x-