1

Onderwerp: mijn versie van de PP Bollywood lollykoekjes

Gemaakt als afscheidscadeautje voor de juf van mijn zoon en voor de klassenmoeders. Heel leuk om te doen.

In het boek van Peggy Porschen glimt het eiwitglazuur meer. Doe ik iets fout? Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijg?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AWLPART6.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn welkom.

groetjes, Ageeth

2

Re: mijn versie van de PP Bollywood lollykoekjes

prachtig.

3

wat een cuties!

4

Doe ik iets fout? Ik vind ze prachtig!

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

5

Echt heeeeel mooi!!

Wat is het recept van het eiwitglazuur dat je hebt gebruikt? en hoe heb je de koekjes vastgezet op de sat

6

Sofia schreef:

Echt heeeeel mooi!!

Wat is het recept van het eiwitglazuur dat je hebt gebruikt? en hoe heb je de koekjes vastgezet op de sat

groetjes, Ageeth

7

Hartstikke mooi gedaan en wat het eiwitglazuur betreft gebruikt PP geen glitters?

Groeten van Nicole

8

lenicole schreef:

Hartstikke mooi gedaan en wat het eiwitglazuur betreft gebruikt PP geen glitters?

Het staat niet bij de beschrijving.... Het is niet echt glitter, maar meer een glanzende laag glazuur. Misschien de hand van de meester????

groetjes, Ageeth

9

Volgens mij als je na het glazuren/icen er een lamp op zet, dat het glazuur glanzend opdroogt. Dat heb ik ooit eens ergens (hier op het forum?) gelezen.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

10

Zijn leuk geworden joh! Meteen wat inspiratie opgedaan voor mijn dochter, die volgende week koekjes-op-stokje wil trakteren...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

supermooi!

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

12

Tja ik vind ze ook heel mooi! Niks fouts aan!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

13 Laatst bewerkt door elsjepelsje (01-07-2009 22:32)

Ik vind ze heel mooi...en zoooo mooi dat ik me afvraag waar je de info van hoe maken met welke materialen vandaan hebt. Aangezien ik nog een groentje ben zegt de referentienaam me niet zoveel. Komt het uit een specifiek boek?
De koekjes snap ik wel...maar hoe en met wat is dat roosje gemaakt?

14

elsjepelsje schreef:

Ik vind ze heel mooi...en zoooo mooi dat ik me afvraag waar je de info van hoe maken met welke materialen vandaan hebt. Aangezien ik nog een groentje ben zegt de referentienaam me niet zoveel. Komt het uit een specifiek boek?
De koekjes snap ik wel...maar hoe en met wat is dat roosje gemaakt?

Ze komen uit "Hoe versier ik een lekker koekje" van Peggy Porschen. Ik weet dat er dames zijn die het boek digitaal hebben. Misschien kun je kijken bij "2e kans voor bakspulletjes" en dan even zoeken op de titel. Dan kun je kijken wie het boek evt. naar je zou kunnen/willen mailen.

Het roosje is gemaakt van marspein met deze mal http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=271.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

groetjes, Ageeth

15

Heel erg bedankt voor de info. Ik was er gisteren al zo enthousiast over dat ik al ben gaan zoeken...en ik dus door had dat het uit de boek komt...die spijtig genoeg niet meer te verkrijgen is..snik snik.
En ja ikheb al van een lieve dame hier op het forum hem nu al digitaal gekregen...
Ziet er ook weer super uit, dat ik toch nog hoop de boek bij 2de hands te kunnen vinden.

16

Ageeth schreef:

In het boek van Peggy Porschen glimt het eiwitglazuur meer. Doe ik iets fout? Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijg?

Bedankt voor het kijken en tips zijn welkom.

Het zou me niks verbazen als ze daar voor de foto een of andere lak overheen hebben gedaan. Een vriend van me werkt als fotograaf en die smeren al het etenswaar in om het mooier op de foto te krijgen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

17

By the way, ik vind ze wel prachtig geworden hoor!!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

18

was er niet iets met een druppeltje glycerine om glazuur te laten ganzen????

Groet Corinne

19

Heel leuk gemaakt!!

Berichten [ 19 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn versie van de PP Bollywood lollykoekjes