Onderwerp: mijn eerste cc...
mijn allereerste poging om met fondant te werken. Geen kunstwerkjes zoals velen die ik op deze site al zag, maar ben er toch stiekem beetje trots op :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste cc...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn allereerste poging om met fondant te werken. Geen kunstwerkjes zoals velen die ik op deze site al zag, maar ben er toch stiekem beetje trots op :-)
Heel leuk gemaakt...allemaal kunstwerkjes op zich!
doe hier weer leuke ideetjes door op!
vind die van jou ook kunstwerkjes hoor heel leuk allemaal vind die met die vlindertjes schitterend
Hoezo, geen kunstwerkjes? Ik vind ze erg leuk allemaal!
Wel kunstwerkjes! Heel leuk (en smakkelijk )
Heel leuk! Vooral het hondje vind ik schattig!
Noem jij het maar geen kunstwerkjes!! Ik vind ze prachtig!!!
Ik vind ze heel erg mooi!!
Je moet jezelf niet onderschatten hoor, je maakt ook kunstwerkjes vooral die hond vind ik geweldig gedaan
Wat een enige cc's. Dat flesje is superschattig!:Y
Ik vind het wel kunstwerkjes hoor! Heel leuk
Super! Even een vraagje, hoe haal je die bloem van het middelste cc uit het vormpje? Ik heb ze zelf maar krijg ze er met geen mogelijkheid uit!
Super! Even een vraagje, hoe haal je die bloem van het middelste cc uit het vormpje? Ik heb ze zelf maar krijg ze er met geen mogelijkheid uit!
dat is een plunger, kwam er goed uit bij mij. Misschien handje helpen met een tandenstokertje bij de puntjes?
Wat een prachtige schilderijtjes zeg... een lekker mooi zomers tafereeltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste cc...