1

Onderwerp: Glow in the dark

Figuurtjes bij de zeeman vandaan. Vond ze nog in de kast en vanochtend snel een cake gebakken, banaan. Taartvrije week en Jol321 had mmf voor me meegenomen het weekend, dat wil ik ff proeven. Zodoende.
Je zou nog op kunnen verven ofzo. Simpele versiering op deze manier.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JAWK8U3S.jpg

2

Re: Glow in the dark

gaaf, ik heb ze ook allemaal gekocht, ik dacht ook, volgens mijn kun je het zo gebruiken, en idd, jij hebt het gedaan en het effecht is geweldig

3

oh, ik ga naar Zeeman! wat een leukerds! :)

4

Ik denk al, heb je iets gemaakt? Je zou toch niets met dit weer? Kon je het toch niet laten   ;). Ben nou wel benieuwd, hoe je de mmf vond smaken?!

Groet, Jolanda

5

die zijn leuk, maar hoe heb je die figuurtjes er weer uit gekregen?
want ze zijn plat neem ik aan.

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6 Laatst bewerkt door smarianne (01-07-2009 13:19)

Wel klein beetje invetten inge en dan wip je hem er zo weer uit.
Lekker Jolanda, maar wat nou precies het verschil is tussen fondant en mmf kan ik je nog niet zeggen. Het is wel schitterend wit!!! En veellll beter dan eigengemaakte.

7

Ziet er leuk uit en heb nog 3 dozen hier liggen met verschillende figuurtjes. Ga ze binnenkort eens uittesten. Bedankt voor de tip.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

ik heb ook wel over na gedacht om ze te gebruiken,maar ik durf niet want ze zijn bewerkt met chemische verf om te gaan """glow in de dark"",en ik vind toch een beetje raar om ze te gaan gebruiken,ik denk dat een risico is voor de voedselveiligheid,want en als die deeltjes los komen in de marsepeijn/fondant dan kunnen ze schadelijk zijn voor de gezondheid.
Ik neem de risico liever niet.Maar dat is mijn mening,andere spullen zoals een rubber stempel dat zonder zo verf bewerkt is heb ik wel eens gebruikt...:s

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht