1

Onderwerp: Weer een nieuwe taartenbakster:)!

Hallo iedereen!

Een paar maanden geleden kwam ik op deze site terecht op zoek naar ideetjes voor de bruidstaart voor mijn bruiloft.
Sindsdien ben ik helemaal verkocht!! Ik ben altijd al aan het bakken en doen, vooral taarten en cakes. Maar nu wil ik dit toch nog meer gaan uitbreiden met alles wat ik hier heb ontdekt.
Heb gisteren een grote bestelling gedaan zodat ik de basis in huis heb en aan de slag kan! Heb er super, super veel zin in. Al zal ik vast nog heel wat moeten leren.
Wil eigenlijk ook wel eens een workshop volgen, maar helaas is er bij mij in de buurt (Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen) niet echt veel te vinden.

Ik zal me trouwens ook nog even snel voorstellen, anders staat het zo onpersoonlijk he! Mijn naam is Marjolein, 23 jaar en juf op een basisschool. Ik woon sinds 22 mei 2009 samen met mijn man, met wie ik die dag ook ben getrouwd :D. Een heel nieuw leven ineens dus, maar wel heerlijk!

Nu deze nieuwe uitdaging er nog bij, ik start vol goede moed!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Weer een nieuwe taartenbakster:)!

Welkom op het meest verslavende forum....:lol:

Succes en veek bakplezier....:Y

3

Nou, welkom en heel veel succes met alle nieuwe spulletjes.
Waar ik wel benieuwd naar ben: heb je je bruidstaart zelf gemaakt of zelf laten maken?

Bakgroetjes van Marinka!

4

Ik heb hem uiteindelijk nog laten maken, omdat het veel te druk was met alle voorbereidingen. Had het liever zelf gedaan, was dan waarschijnlijk ook meer tevreden geweest, maarja..Had het niet gered denk ik, om ook nog mijn eigen taart te maken.
Maar...mijn vriendin gaat ook trouwen en gelukkig mag ik voor haar de taart maken!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

Hoi Liene, welkom bij de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".