Onderwerp: Geboorte cc's voor een jongetje
Van het weekend geboorte cc's gemaakt voor een jongetje. Niet origineel, maar ze waren wel lekker (vanille cc's afgesmeerd met botercreme)!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cc's voor een jongetje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van het weekend geboorte cc's gemaakt voor een jongetje. Niet origineel, maar ze waren wel lekker (vanille cc's afgesmeerd met botercreme)!
leuk gedaan met die pareltjes!
Lief geworden!!
wat een schatjes en al die pareltjes, wat een geduld.
Super schattig! Heb je dat gedaan met die stempels van de action?
Dat vraag ik me ook af, zien er leuk uit!
Dank jullie wel voor de reacties. Het zijn idd de bekende Action-stempels. Had ze nog niet eerder gebruikt, maar vind ze toch wel leuk.
Ik vind ze ook erg leuk, maaruhh wat ik wel jammer vind (geen kritiek ofzo want ik vind ze hartstikke leuk) maar je ziet dat vierkantje om je plaatjes heen, snap je wat ik bedoel? Is dat altijd? Want ik zie vaker van die leuke cc's ook gemaakt van stempels maar dan zie ik niet zo'n vierkantje eromheen....
erg schattig!! leuk gedaan
Ik vind ze ook erg leuk, maaruhh wat ik wel jammer vind (geen kritiek ofzo want ik vind ze hartstikke leuk) maar je ziet dat vierkantje om je plaatjes heen, snap je wat ik bedoel? Is dat altijd? Want ik zie vaker van die leuke cc's ook gemaakt van stempels maar dan zie ik niet zo'n vierkantje eromheen....
Misschien dat je bij de stempels/uitstekers van de webshop er geen randje eromheen ziet. Of ik heb te hard op mijn Action stempels gedrukt, dat kan natuurlijk ook hi hi.
wat een snoepies! heel leuk
Mariska1984 schreef:Ik vind ze ook erg leuk, maaruhh wat ik wel jammer vind (geen kritiek ofzo want ik vind ze hartstikke leuk) maar je ziet dat vierkantje om je plaatjes heen, snap je wat ik bedoel? Is dat altijd? Want ik zie vaker van die leuke cc's ook gemaakt van stempels maar dan zie ik niet zo'n vierkantje eromheen....
Misschien dat je bij de stempels/uitstekers van de webshop er geen randje eromheen ziet. Of ik heb te hard op mijn Action stempels gedrukt, dat kan natuurlijk ook hi hi.
Hoe dan ook, ze zijn super leuk!!!!!!
MirandaB schreef:Mariska1984 schreef:Ik vind ze ook erg leuk, maaruhh wat ik wel jammer vind (geen kritiek ofzo want ik vind ze hartstikke leuk) maar je ziet dat vierkantje om je plaatjes heen, snap je wat ik bedoel? Is dat altijd? Want ik zie vaker van die leuke cc's ook gemaakt van stempels maar dan zie ik niet zo'n vierkantje eromheen....
Hoe dan ook, ze zijn super leuk!!!!!!
Dank je wel!
Heel leuk geworden mooi zo met die pareltjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cc's voor een jongetje