1 Laatst bewerkt door emmy635 (28-06-2009 18:36)

Onderwerp: eerste puzzeltaartje(totaal taart nr15)

morgen negen jaar getrouwd met mijn man. en dacht ga er even flink werk van maken!!??
het geheel vind ik zelf er wel leuk uit zien maar tevreden ben ik niet.
had zo'n leuk plaatje gepuzzeld maar bij het op de taart leggen viel hij in stukjes uit elkaar(snik snik)
voor het eerst met fondant gewerkt dat vond ik wel prettig.
kreeg de onderste rand er ook niet heel om heen was allemaal al te zacht en plakkerig. helaas (volgende keer beter)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOMHMT8Y.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CD4OBXAW.jpg

vulling:banketbakkersroom en botercreme

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

2

Re: eerste puzzeltaartje(totaal taart nr15)

Wat een schatje!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Nou, ik vind hem toch nog wel mooi geworden hoor. Als je het puzzelplaatje vooraf even in de vriezer legt, breekt hij minder snel bij het plaatsen op de taart. Werkt voor mij goed.
En dit warme weer maakt het er ook niet gemakkelijker op, dus het ligt niet helemaal aan jou hoor. Toch een fijne 9e trouwdag gewenst.

Bakgroetjes van Marinka!

4

Als ik een puzzel maak, dan doe ik dat altijd op huishoudfolie. Dan leg ik het plaatje op de folie op de taart en dan rol ik de folie op en komt de puzzel ongebroken op zijn plaats terecht. Snap je wat ik bedoel?

5

Schattig gemaakt!!

6

Heel mooi gemaakt!

Groetjes San

7

ellen145 schreef:

Als ik een puzzel maak, dan doe ik dat altijd op huishoudfolie. Dan leg ik het plaatje op de folie op de taart en dan rol ik de folie op en komt de puzzel ongebroken op zijn plaats terecht. Snap je wat ik bedoel?

ik snap wat je bedoeld ik probeerde dit met een gewone plastic insteekhoes.
ik had hem gisterenavond al gepuzzeld maar toen ik hem aan het einde van de dag op de taart legde was het alsof de stukjes helemaal niet aan elkaar geplakt zaten terwijl dat wel zo leek had de lijntjes goed in elkaar overgewreven om in elkaar te laten overlopen (gebruiken jullie misschien ook lijm tussen de stukjes of zo?)

groetjes emmy

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl