Onderwerp: idee voor bruiloft CC's
hoi allemaal,
ik wil voor mijn bruiloft(over 2 weken) cupcakes voor de receptie gaan bakken, en het moet iets worden met groen en roze op een witte ondergrond.
ik zat eraan te denken om het standaard cupcake recept te gebruiken, en daar bij de ene helft van de cakejes frambozen in het beslag te doen, en bij de andere helft iets met limoen, zodat het dus echt rose en groene cakejes worden. vervolgens maak ik met standaard royal icing de cakejes wit.
ik heb al eetbare glitters (roze en groen) besteld van deze site, en kleurstoffen, en kan iemand mij vertellen hoe ik deze het beste kan gebruiken?
ik had de volgende ideeen:
1 roze en groen royal icing te maken, dit te mengen met de glitters van dezelfde kleur, en een klein toefje in het midden van elke CC te maken op het wit.
2 groene glitters op het witte royal icing, met een roze toefje royal icing in het midden. En omgekeerd roze glitters met een groen toefje royal icing.
welk idee al het leukste uitpakken denken jullie? Werken die glitters als ik ze meng met royal icing, of zie je er dan niks meer van?
alvast bedankt!
liefs Sanne