Onderwerp: cupcakeboeketjes voor de juffen.

Deze heb ik gemaakt voor de juffen van onze jongens voor mogen 2 en dan maandag nog eens 2 (lleyton heeft 2 juffen en matthew heeft op vrijdag een andere juf)

http://i726.photobucket.com/albums/ww266/jessy1981/DSC04774.jpg
http://i726.photobucket.com/albums/ww266/jessy1981/DSC04772.jpg

2

Re: cupcakeboeketjes voor de juffen.

Dat ziet er hartstikke leuk uit !

3

Ow. wat zijn ze leuk geworden. Erg lief zo met die vlindertjes erbij. Ik denk dat ik vh weekend nog maar even aan de bak ga voor de juffies, wel erg leuk als dank je wel kadootje.

Groetjes Sabina

4 Laatst bewerkt door elsjepelsje (25-06-2009 22:31)

mooi, en ik had net wat inspiratie nodig.
Ik wil er dit weekend ook aan beginnen, nl aan 3 x cc boeketten...ik had als idee zo wat die van Koeni in mijn hoofd...ziet er best moeilijk uit...
Die van jou lijkt (hoop ik) eenvoudiger...dus misschien moet ik deze versie ook wat in mijn hoofd houden. Hij is heel anders, maar net in zijn eenvoud vind ik hem ook echt mooi
Els
PS oh ja met wat heb jij die margrieten vastgemaakt op cc? Met royal icing of met botercreme, of....?

5

Mooi! Zien er prachtig uit!

Groetjes Sas

6

heeel mooi

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

7

Wat een ontzettend leuk idee

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8 Laatst bewerkt door sisca11 (29-06-2009 15:22)

Wat superleuk, en wat komt dit op een goed moment. Ik zat juist te peinzen wat ik de juffen moest geven. Iets in deze trent gaat het worden. Alleen heb ik niet van die grote bloemen maar grote vlinders  Ik vraag me alleen af waar ik dat groene spul kan kopen. Bij de action ben ik al geweest maar die hadden het niet meer. Iemand nog een idee??

Ik heb het bij een planten centrum gekocht.

10

Dat ziet er heel gezellig uit!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl