1

Onderwerp: kleinere hoeveelheden cupcakemix uit de webshop ??

Morgen is juffendag en omdat ik herstellende ben van een longvliesontsteking heb ik helaas de energie niet om cupcakes te bakken voor de juffen.

Nu had ik makkelijk en leuk een alternatief bedacht (dacht ik) maar zit ik toch weer met een probleem. Ik wilde een kleine hoeveelheid cupcakemix van de webshop in een zakje doen, paar cupcake vormpjes erbij, een receptenkaartje erbij alsof het geschreven is door mijn zoontje en leuk inpakken.

Maar ik weet niet hoeveel ik erin moet doen voor zo'n 6 of 12 cupcakes, aangezien de verhoudingen die op het pak staan voor meer cupcakes zijn.

Kan iemand me helpen ? Alvast bedankt !

2

Re: kleinere hoeveelheden cupcakemix uit de webshop ??

Omgerekend is het:
100 gram mix + 50 gram boter + 1 ei maakt 4 tot 5 cupcakes. Dubbele hoeveelheid per juf lijkt me wel geschikt.

Maarre, als je herstellende bent van een longvliesontsteking, zou je nu dan niet gewoon naar bed gaan??? Of hoef je er niet zoveel? :)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

hihi ja idd ga ook naar bed, ga het morgenochtend wel even in zakjes doen. Manlief print even een leuk briefje erbij volgens mij is dat leuker dan al die flessen badschuim of doosjes chocola LOL. Onwijs bedankt Petra !

oh vergeet helemaal hoe lang moet dat geheel dan bakken, ik neem aan minder lang of maakt dat niet uit als ze zeg 6 cupcakes moeten maken ?

5

Nee, in een gewone of heteluchtoven dezelfde tijd als een heleboel!!
Welterusten!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be