1

Onderwerp: botercreme te "vet"

Ik had vorige week mn eerste taartje gemaakt met botercreme en toblerone vulling. Nu vonden we de botercreme wat aan de vette kant. ik heb er 250 gram blue band boter in gedaan zou ik dit ook kunnen minderen? En kan ik aan de botercreme ook een smaakje toevoegen?

En zo ja, wat voor product moet ik dan hebben en hoeveel?

liefs mell

2

Re: botercreme te "vet"

smaakje aan de botercreme kan hoor gewoon met de smaakstofjes die bij de bakspullen staan bij bv,ah!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Heb je de mix van de webshop gebruikt ?
En HEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang mixen op de hoogste stand (min 10 minuten maar een kwartier is nog beter)

Ik gebruik roomboter maar hij smaakt echt niet vet hoor...meer puddingachtig

4

ja ik heb de mix van de webshop en helemaal zo gedaan zoals het op het etiket stond, Misschien dat ik de volgende keer maar eens roomboter probeer.

En Rianne, ik had 2 flesje van dr oetker, rum en vanile, hoeveel zou ik er dan in moeten doen?

liefs mell

5

ik doe dat eigenlijk op de gok!!! paar druppels erdoor, mixen,proeven en dan eventueel nog wat erbij!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Ik doe meestal citroenaroma erdoor, en dan 1 theelepel op een 24 rond taart, en 2 theelepeltjes op een vierkante van 28x28. En de bakblikken daar tussen in doe ik met de smaakjes dan ook iets daar tussen in :) .

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/