Onderwerp: (bruids)stapeltaarten van deze week
Hoi hoi,
Druk weekje! Ben aardig gesloopt, moet nu echt even mijn armen/handen sparen voor een paar dagen. Ik wil nog even zeggen dat ik het heel jammer vind dat ik vaak alleen maar taarten plaats en maar weinig reageer, maar dat komt omdat ik al jaren last heb van RSI en typen vaak niet al te best gaat. Gelukkig gaat marsepein kneden wel, maar icing spuiten en bijvoorbeeld schrijven en aardappels schillen is weer een crime. Een aantal jaren geleden ben ik gestopt met mijn werk als secretaresse, omdat ik de muis niet meer kon vasthouden, maar ik houd ik me nu volledig bezig met de taarten. En over het algemeen gaat dat wel (met regelmatig fysio en manueel therapie). Maar ik lees alle berichten en bewonder alle taarten hoor!
Voor Monika mocht ik een over de top taart maken in de kleuren wit zilver en blauw.
Johan en Deborah wilden graag kleurrijke cupcakes voor hun bruiloft. Ze zijn erg eenvoudig, maar dat wilden ze graag.
Dit bruidspaar wilde graag de tekst van hun trouwkaart op de taart. Je t'aimais, Je t'aime en Je t'aimerai. Op de foto lijken de letters scheef, maar in het echt waren ze een stuk rechter! Gevuld met champagnecreme.
En Macey wilde graag haar paard Donder op de taart hebben. Ik was best trots op het paardje geworden. Van een foto nagemaakt.
Groetjes,
www.cakeoriginals.nl