1

Onderwerp: Kadootjes bruidsstapeltje

Ik ben dus niet zo van de bruidstaarten, maar soms is "nee" zeggen best moeilijk :).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YVA7QL3P.jpg

Het is een beetje een rare foto (vlekkerig, taart lijkt scheef :s), maar het was nogal donker op de feestlocatie en het lukt me niet echt een mooie te maken. De bruid vond hem iig pprachtig (de taart was geregeld door de dochters).
Gevuld met bbr/perzik + abrikozenjam, aardbeienmousse en citroenbavarois.
Ge

2

Re: Kadootjes bruidsstapeltje

Inderdaad een beetje jammer van de slechte belichting, maar je kunt zien dat het een mooie is hoor :Y (ik vind het wel jammer dat je het kartonnetje van het bovenste cadeautje ziet, misschien volgende keer even stukje afknippen)

3

Geweldig :thumb:

heb even een beetje gefotoshopped aan deze mooie taart!!! haha.
http://i39.tinypic.com/29egj00.jpg

5

Heel mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Mooi hoor! :thumb:

Mooi hoor ik herkende hem gelijk van pinkcakebox!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

8

Die taart verdiend idd een veel mooiere foto! Wat jammer dat je hem niet goed op de foto kreeg, ondanks dat vind ik het een plaatje! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

Hele mooie en leuke bruidstaart,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Prachtige taart!

11

Diede schreef:

(ik vind het wel jammer dat je het kartonnetje van het bovenste cadeautje ziet, misschien volgende keer even stukje afknippen)

Helemaal gelijk! Ik had het bovenste taart los vervoerd en het kartonnetje met opzet wat groter gelaten, omdat ik bang was dat de parelrand eraf zou vallen. Te groot dus eigenlijk, maar durfde het niet verder meer af te knippen met het taartje er al op...

Patricia bedankt voor het pimpen van mijn foto ;)

12

mooie taart

Groetjes Wendy

13

Leuke taart, grote biscuits zeg! heel hoog bedoel ik, of zijn ze lekker dik gevuld? ;)