1

Onderwerp: Eens even laten zien wat ik kan! (maar waarmee??)

Vrijdag is er een jaarafsluiting van het schooljaar, en er is gevraagd aan iedereen om iets lekkers mee te nemen.

Ik maak dus een taart:D

Maar ik heb eigenlijk geen inspiratie, en omdat er al flink wordt rond-gepraat over mijn hobby zijn de verwachtingen van mijn taart best hoog.
Ik wil ze het liefst allemaal met hun mond open laten staan zodra ze de taart zien.

De klas heet A3D (atheneum 3, klas D)

Heeft er iemand idee

In mei leggen alle vogels een ei
En in Maart.... Bak ik daarvan een Taart !!!

2

Re: Eens even laten zien wat ik kan! (maar waarmee??)

ik zou de lat niet te hoog leggen, dan is de kans op een leuke taart veel groter.
Veel tijd om een nieuwe techniek te leren heb je niet meer en iets waar je al wel bedreven in bent pakt dan vaak veel beter uit.
Als je taart mooi strak is vinden ze het al gauw helemaal geweldig.
Misschien een plaatje puzzelen met een strand of een paar liggende figuren op het strand (staande moeten zeker een paar dagen drogen) met prettige vakantie.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

3

Tja, waar je de meeste pubers mee stil krijgt is iets wat ze niet verwachten. En mijn ervaring is dat een borstentaart (en die kan best heel netjes bedekt zijn) echt een verrassing is.
Mensen weten gewoon niet dat zoiets bestaat. En de mannen/jongens zijn dan helemaal hysterisch.

Maar een mooie bloemenmand kan ook al heel mooi zijn, of een stapeltaart.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Een chocobom is ook al heel spectaculair, als mensen die nog nooit gezien hebben.

En anders gewoon mooi bekleden met felle kleuren. Misschien een leuke combi maken van een donkerbruine taart (marsepein, fondant of ganache ofzo) en dan met de electric kleuren van Americolor versieren met mooie bloemen, of de plunger cutter star mini gebruiken.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

5

Taart met een strik vinden er veel ook super!

6

Ik zou voor een stapeltje kiezen in allerlei felle kleuren! Bloemetje, glittertje en een strik.

7

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46075

Ik ga deze taart maken voor een afscheid op school.